No SSO cookie

Solicitarile UNTRR cu privire la timbrul de mediu

voteaza
(5/ 2)
Solicitarile UNTRR cu privire la timbrul de mediu
Noutati-auto · · 2 Comentarii
Nota utilizator
5.0

In contextul dezbaterilor publice pe marginea timbrului de mediu, UNTRR solicita Guvernului sa ia masurile necesare pentru a iesi din labirintul taxei.

 
 

UNTRR considera ca noua taxa de timbru trebuie sa fie:

1) anuala - corelata cu nivelul emisiilor – astfel va fi colectata pe toata durata utilizarii si indiferent de al catelea proprietar, in timp ce taxa unica este platita de un anumit proprietar la un anumit moment, iar toti ceilalti proprietari ulteriori nu mai platesc nimic, fara sa se tina cont de perioada de utilizare– vehiculul poate fi scos din circulatie in acelasi an urmare unui accident sau poate fi utilizat 30 ani fara sa mai plateasca nimic desi va deveni din ce in ce mai poluant.

2) diferentiata in functie de nivelul de emisii – propunem ca pentru vehiculele clasificate Euro 6 - Euro 1,  sa fie perceputa o taxa de mediu dupa cum urmeaza:

* zero pentru Euro 6,5% din impozitul anual pentru Euro 5 ,
* 10% din impozitul anual pentru Euro 4
* 20% pentru Euro 3,40% pentru Euro 2
* 80% pentru Euro 1,160% pentru non-Euro sau vehiculele neclasificate (cu nivel de emisii nementionat de producator) din punct de vedere al emisiilor poluante.

3) colectata in impozit si defalcata separat - costul colectarii va fi redus pentru stat, la fel si deranjul contribuabililor

4) taxele colectate se returneaza celor care le-au achitat si solicita acest lucru

Consideram ca in acest fel, se permite crearea unui cadru durabil, autosustenabil pe termen lung proportional cu durata de exploatare si tinand cont mereu de cele mai avansate si ecologice norme de poluare. UNTRR avertizeaza Guvernul ca lipsa unei abordari pe termen lung nu va permite iesirea din labirintul acestei taxe, si desi solutiile usoare pot permite o relaxare de moment, problemele vor persista si vor reaparea.

Solicitam Guvernului sa preia propunerile UNTRR in noul act legislativ privind timbrul de mediu, pentru ca aceste propuneri ofera soluții viabile economic, care contribuie la atingerea obiectivelor declarate ale acestei taxe, respectiv protecția mediului și asigurarea de venituri certe la bugetul de stat.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (2)

scris de idesro

Oare ne indreptam spre o normalitate? Ar fi o minune. Diferenta de la E3 la E2 mi se pare un pic mare.Pe de alta parte majoritatea masinilor sunt E2 deci...iar ne-au "ars" la buzunar.

scris de dorin.bdm

Asa trebuie sa se intample intr-o tara normala.

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4333 :: 22.19MB