No SSO cookie

Solenza Europa 1.4 MPI : o noua versiune, la 4.590 de euro.

voteaza
(0/ 0)
Solenza Europa 1.4 MPI : o noua versiune, la 4.590 de euro.
Noutati-auto · · 4 Comentarii
Nota utilizator
0.0

După experienţa modelului SupeRNova Europa, Dacia completează gama Solenza cu versiunea Europa 1.4 MPI, comercializată la preţul de 4.590 de euro.

 
 
[poza1s]Disponibilă începând din ianuarie 2004 în întreaga reţea de comercializare Dacia, versiunea Europa 1.4 MPI beneficiază de atuurile gamei Solenza - motor Renault E7J, cutia de viteze JH3, un design contemporan şi dimensiuni generoase. Opţional, Solenza Europa 1,4 MPI poate fi echipată cu un sistem de aer condiţionat, « Pack Clim », pentru un cost suplimentar de 500 de euro. Faţă de nivelul Confort, Europa a fost uşurată de mai multe dotări, precum spoilerele vopsite, protecţiile laterale, radiocasetofonul, oglinzile reglabile din interior, parasolarul pasagerului, plafoniera, mânerele de viraj şi turometrul. [poza2s]Disponibilă numai cu motorizare pe benzină, noua versiune mai dispune din fabrică de imobilizatorul electronic codat, bancheta spate demontabila şi luneta cu dezaburire. În cele zece luni de când a fost lansată pe piaţă, gama Dacia Solenza a fost vândută în aproximativ 32.000 de exemplare, din care aproape 8.000 au fost exportate. Cu această nouă versiune, Dacia vizează dezvoltarea în continuare a vânzărilor sale şi consolidarea poziţiei de leader pe care gama Solenza o deţine pe piaţa românească.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (4)

scris de Anonim

BAI FRATE MA LASI CU COTINETELE VOASTRE DE LOGANURI,NISTE PANARAME DE MASINI

scris de Anonim

"Frate" asta cu solenza asta e parerea ta ca la 10 000 km unui logan ii cad injectoarele ;) eu am un logan din 2004 si are 110 000 km, iar de la 30 000 km nu a mai vazut nici o revizie decat ulei si la 80 000 i`am schimbat cauciucurile. Daca mergi ca "taranu" poti sa ai si tanc........... concluzia o tragi tu :P

scris de Anonim

frate loganul e caruta la 10.000 de km la diesel ii cad injectoarele bate bordu de nu poti sa stai in ia,eu am solenta din 2003 si am curaj oricand sa fac liniuta cu orece logan;)parerea mea e ca solenza e mai buna ca loganu.pacat ca nu se mai fabrica

scris de Anonim

Solenza este ca si caruta,nu are abs,servo,geamuri electrice fata/spate si in primul rand nu are motor 1.6. Nu se poate compara cu un logan 1.6 cu toate imbunatatirile.Unii aleg solenza pt ca are un demaraj mai bun decat loganul,dar la drum lung loganul o scuipa ca pe o masea pe solenza.Are un pret mai mic deoarece nu are imbunatatirile unui logan,parerea mea

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1576 :: 22.16MB