Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de Anonim 4 July 2010 11:24
BAI FRATE MA LASI CU COTINETELE VOASTRE DE LOGANURI,NISTE PANARAME DE MASINI
scris de Anonim 17 December 2009 23:12
"Frate" asta cu solenza asta e parerea ta ca la 10 000 km unui logan ii cad injectoarele ;) eu am un logan din 2004 si are 110 000 km, iar de la 30 000 km nu a mai vazut nici o revizie decat ulei si la 80 000 i`am schimbat cauciucurile. Daca mergi ca "taranu" poti sa ai si tanc........... concluzia o tragi tu :P
scris de Anonim 14 December 2009 18:41
frate loganul e caruta la 10.000 de km la diesel ii cad injectoarele bate bordu de nu poti sa stai in ia,eu am solenta din 2003 si am curaj oricand sa fac liniuta cu orece logan;)parerea mea e ca solenza e mai buna ca loganu.pacat ca nu se mai fabrica
scris de Anonim 16 February 2009 20:43
Solenza este ca si caruta,nu are abs,servo,geamuri electrice fata/spate si in primul rand nu are motor 1.6. Nu se poate compara cu un logan 1.6 cu toate imbunatatirile.Unii aleg solenza pt ca are un demaraj mai bun decat loganul,dar la drum lung loganul o scuipa ca pe o masea pe solenza.Are un pret mai mic deoarece nu are imbunatatirile unui logan,parerea mea
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!