No SSO cookie

Soferii fara accident vor plati RCA-ul cu 10% mai mic, cei cu accidente vor da cu 200% mai mult

voteaza
(0/ 0)
Soferii fara accident vor plati RCA-ul cu 10% mai mic, cei cu accidente vor da cu 200% mai mult
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul sistem bonus-malul al asiguratorilor privind RCA-ul va intra in viguare de la 1 ianuarie 2010.

 
 

Asiguratorii vor aplica inepand cu 1 ianuarie 2010 un nou sistem pentru asigurarile de raspundere civila auto (RCA). Astfel, soferii care nu vor fi implicati in accidente rutiere vor plati cu 10% mai putin din valoarea RCA.

"Pentru soferii care nu au avut daune in 2009, tariful politei RCA va fi redus cu 10%” a anuntat presedintele CSA, Angela Toncescu. Sistemul bonus-malus se va extinde pe o perioada mai mare, iar soferii care nu vor avea niciun incident timp de sapte ani consecutivi vor ajunge sa plateasca cu 50% mai putin.

Desi scaderea tarifelor pe un an este de doar 10% pentru un sofer, cresterea tarifului in caz de accident este semnificativ mai mare. Astfel, un sofer implicat intr-un accident rutier va plati cu 45% mai mult iar un sofer implicat in doua accidente rutiere intr-un an va plati anul urmator un RCA cu 200% mai scump.

Presedintele CSA a justificat acest sistem inegal prin raportarea la cei 90% dintre soferii romani care sunt disciplinati in trafic.

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2170 :: 17.87MB