No SSO cookie

Soarta SEAT atarna de un fir subtire!

voteaza
(0/ 0)
Soarta SEAT atarna de un fir subtire!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Volkswagen are de gand sa suprime brandul SEAT daca acesta nu se va dovedi profitabil pana in 2018.

 
 
Presedintele Volkswagen AG, Ferdinand Piech, a renuntat la dorinta de a achizitiona Alfa Romeo de la Fiat Auto, iar la aceasta ora compania pe care o conduce are ca obiectiv determinarea viitorului brandului spaniol SEAT. Mai corect spus, VW AG ia in calcul daca SEAT va mai avea, sau nu, un viitor.


Volkswagen a incercat o repozitionare a SEAT in postura de competitor pentru Alfa Romeo. S-a vrut evidentierea SEAT ca o alternativa ceva mai sportiva si de clasa superioara, fata de principalele modele Volkswagen.

Procedeul nu este o noutate, ci are un precedent. In 1956, managerul companiei Pontiac a fost chemat la ordine de catre sefii de la General Motors. Atunci i s-a spus ca trebuie sa "aranjeze sau sa suprime" divizia. Knudsen a impins Pontiac spre o clasa superioara si i-a adaugat niste sportivitate. Pontiac a "supravietuit" 53 de ani!


Insa in ciuda liniilor stlistice mult mai curbate decat ale VW sau Skoda, SEAT nu a reusit sa depaseasca nivelul de produs spaniol la pret de discount VW. In acelasi timp, Skoda si-a extins productia in China si inregistreaza un real succes prin oferta sa de pe pietele noi. Mai mult, Skoda a inregistrat vanzari care sunt noi recorduri, anul trecut.


SEAT nu a avut insa atat noroc in afara Spaniei de bastina, Marii Britanii si Germaniei. Insa daca VW va considera ca SEAT nu va avea o contributie  semnificativa in cadrul planurilor companiei-parinte, de a prelua titlul de cel mai mare producator auto mondial, pana in 2018, brandul spaniol va fi eliminat in urmatorii cativa ani.


Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1813 :: 22.18MB