No SSO cookie

Soarta SEAT atarna de un fir subtire!

voteaza
(0/ 0)
Soarta SEAT atarna de un fir subtire!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Volkswagen are de gand sa suprime brandul SEAT daca acesta nu se va dovedi profitabil pana in 2018.

 
 
Presedintele Volkswagen AG, Ferdinand Piech, a renuntat la dorinta de a achizitiona Alfa Romeo de la Fiat Auto, iar la aceasta ora compania pe care o conduce are ca obiectiv determinarea viitorului brandului spaniol SEAT. Mai corect spus, VW AG ia in calcul daca SEAT va mai avea, sau nu, un viitor.


Volkswagen a incercat o repozitionare a SEAT in postura de competitor pentru Alfa Romeo. S-a vrut evidentierea SEAT ca o alternativa ceva mai sportiva si de clasa superioara, fata de principalele modele Volkswagen.

Procedeul nu este o noutate, ci are un precedent. In 1956, managerul companiei Pontiac a fost chemat la ordine de catre sefii de la General Motors. Atunci i s-a spus ca trebuie sa "aranjeze sau sa suprime" divizia. Knudsen a impins Pontiac spre o clasa superioara si i-a adaugat niste sportivitate. Pontiac a "supravietuit" 53 de ani!


Insa in ciuda liniilor stlistice mult mai curbate decat ale VW sau Skoda, SEAT nu a reusit sa depaseasca nivelul de produs spaniol la pret de discount VW. In acelasi timp, Skoda si-a extins productia in China si inregistreaza un real succes prin oferta sa de pe pietele noi. Mai mult, Skoda a inregistrat vanzari care sunt noi recorduri, anul trecut.


SEAT nu a avut insa atat noroc in afara Spaniei de bastina, Marii Britanii si Germaniei. Insa daca VW va considera ca SEAT nu va avea o contributie  semnificativa in cadrul planurilor companiei-parinte, de a prelua titlul de cel mai mare producator auto mondial, pana in 2018, brandul spaniol va fi eliminat in urmatorii cativa ani.


Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

  • Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Pentru a câștiga o bună parte din vânzările segmentului compact, cei de la Renault au dezvoltat un model complet nou și sofisticat, cu un exterior frumos și un interior high-tech, totul completat de numeroasele sisteme de siguranță

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5817 :: 22.2MB