No SSO cookie

Skoda Yeti este Masina Anului 2010 in Marea Britanie

voteaza
(0/ 0)
Skoda Yeti este Masina Anului 2010 in Marea Britanie
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Skoda Yeti este Masina Anului, in opinia jurnalistilor de la Auto Express.

 
 
Jurnalistii britanici au acordat ieri seara, in cadrul unei ceremonii cu zeci de invitati considerati VIP ai lumii auto, premiile publicatiei. Astfel, Skoda Yeti este Masina Anului 2010.


Redactorul sef, David Johns a declarat: "Rezultatul este reflexia pozitiei in care Skoda a ajuns, cat de departe a ajuns, si cat de bune sunt masinile pe care acum le face. Ei (Skoda -nt.) au pus intotdeauna un mare pret pe valoarea financiara, dar au crescut la standarde calitative, de manevrabilitate si fiabilitate.  Yeti, in particular, ne-a spulberat judecata. Este o masina care combina ce are mai bun un hatchback de familie, cu look-ul si posibilitatile de deplasare nelimitate ale unui SUV. Atat versiunea 2x4, cat si cea 4x4 reprezinta masina care, cu adevarat, a meritat sa devina Masina Anului."

"Persoana Anului" a fost declarat Dr. Franz-Josef Paefgen, seful executivului Bentley Motors, pentru contributia sa in cadrul firmei Bentley, dar si in cea a industriei auto britanice, in general.  Noul RCZ al celor de la Puegeot a urcat pe cea mai inalta treapta a podiumului, la doua sectiuni: "Design", si - asa cum au votat cititorii publicatiei, "Best Coupe."


Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1861 :: 17.86MB