Evenimentul a inceput vineri, cu un prolog de 1,2 km, in centrul localitatii Pecs, care, nu a fost inclus in rezultatele finale.
Pe o vreme insorita, cu temperaturi ce au urcat la peste 30 de grade Celsius, si cu viteze medii, care au depasit 120 km/h, zilele de sambata si duminica au marcat o serie de dueluri incitante intre Jan Kopecký si Andreas Mikkelsen, ambii in masini Fabia Super 2000.
Diferenta dintre acesti doi piloti, dupa prima zi (una dintre etapele programate pentru ziua de sambata a fost anulata) era de numai 8,7 secunde. Lupta apriga dintre Mikkelsen si Kopecký a continuat apoi in ziua de duminica - Mikkelsen si-a marit avansul si aparent se indrepta catre prima sa victorie in IRC, dar apoi a iesit in decor, in penultima etapa, iar jocul s-a incheiat abrupt pentru el. In consecinta, Kopecký a trecut in conducerea cursei si a facut fata unui final impresionant, invingandu-l pe Neuville cu numai 0,8 secunde!
La prima sa prezenta in IRC, Hermann Gassner, de la Red Bull SKODA, a terminat pe locul cinci, invins doar de pilotii care se afla in acest moment in fruntea clasamentului IRC.
Michal Hrabanek, Directorul SKODA Motorsport: „Felicitari lui Jan si lui Petr (copilotul lui Kopecky, Petr Stary) pentru cea de-a doua victorie din acest an – la fel ca si la ultimul raliul, cel de la Zlín, acest eveniment a fost plin de dramatism pana in final. Ne pare foarte rau pentru Andreas, a fost atat de aproape de a obtine un rezultat minunat. Putem fi insa satisfacuti in acest moment, deoarece am castigat puncte importante pentru Cupa Constructorilor, iar Jan Kopecky este in fruntea clasamentului IRC. Cu toate acestea, cand privesti la coeficientii ultimelor doua evenimente pe care le mai avem de parcurs, este evident ca finalul sezonului va fi interesant si incitant.”
Jan Kopecky: “Andreas merita, cu siguranta, sa castige aici, deoarece a fost cel mai rapid dintre noi toti. Pe de alta parte, am avut noroc, unul dintre lucrurile de care ai nevoie intr-un raliu. Acum suntem in fruntea Campionatului IRC, ceea ce este un lucru foarte bun, inainte de etapele finale ale acestui campionat.”
Freddy Loix: “Am avut un start bun la acest eveniment, dar apoi am inceput sa pierdem. Masina a fost minunata si noi am facut tot posibilul, dar acestea nu au fost indeajuns pentru a obtine un rezultat mai bun. Urmatorul eveniment este Raliul San Remo, favoritul meu, si cred ca vom avea mai mult succes acolo.”
Clasamentul IRC dupa Raliul Ungariei:
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!