No SSO cookie

Skoda Fabia S2000 la Raliul Sibiului 2010

voteaza
(0/ 0)
Skoda Fabia S2000 la Raliul Sibiului 2010
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Skoda Fabia S2000 este campioana in S-WRC, la Raliul Suediei si ocupa primul loc atat la echipe cat si la piloti in IRC.

 
 
O masina de prima mana, un pilot de top, un capriciu al raliurilor – asa poate fi rezumata prima participare a Skoda Fabia S2000 intr-un raliu din Romania. Bolidul pilotat de Adrian Raspopa, triplu Campion National la Grupa A, a avut o evolutie spectaculoasa la raliul Sibiului: a iesit “in decor”, a revenit spectaculos, s-a confruntat cu probleme tehnice si cu praful din atmosfera. Pe scurt, Raliul Sibiului 2010 a oferit momente de neuitat.

Adi Raspopa a inceput raliul in forta si a apasat acceleratia la maxim , incercand sa-si tina promisiunea facuta fanilor si partenerilor sai, care au facut posibila participarea la Raliul Sibiului cu Skoda Fabia S2000. In prima zi, pilotul Adi Raspopa a intrat foarte tare pe o “saritoare”, iar in urmatorul viraj stanga a alunecat in sant, ramanad suspendat, ceea ce l-a costat sase minute din timpul cursei.  A revenit spectaculos pe Gatul Berbecului, dar timpul lasat de oficiali intre masinile ce luau startul s-a dovedit dezavantajos: Adi Raspopa a reusit sa ajunga din urma pilotul ce luase startul înaintea lui, dar faptul ca nu l-a putut depasi, l-a întarziat cu 35 de secunde. Pilotul Fabiei S2000 a terminat proba speciala pe locul al patrulea, cu 12,8 secunde in urma primului clasat.

“Am evoluat in forta si dupa acest incident, iar la timpul intermediar de pe Santa eram din nou pe prima pozitie. Apoi insa, din cauza traseului extrem de “bolovanos” si a ritmului de parcurgere foarte alert, am facut pana. S-a spart janta, discul de frana, iar amortizorul s-a fisurat. Am terminat proba in ritm de avarie, urmand ca in service sa remediem problemele survenite. Pe etapa a continuat seria problemelor, iar surubul care tine bratul in versou s-a rupt, rotile s-au deschis si nu am mai putut pleca de pe loc, fiind nevoiti sa abandonam. Vroiam sa demonstram ca avem potential, ca ne simtim foarte bine cu masina si ca o evolutie completa cu aceasta masina ne poate aduce primul podium la grupa N. Speram sa realizam acest lucru la Raliul Iasului, iar in 2011 sa avem un sezon complet cu Skoda Fabia S2000 si sa ne atingem obiectivul”, a declarat Adrian Raspopa.

A doua jumatate a sezonului 2010 pare o copie fidela a inceputului acestui sezon. Desi s-a confruntat cu probleme tehnice si abandonuri, Adi Raspopa va lupta pana in ultimul minut, aceasta lupta fiind si un antrenament special pentru sezonul 2011. Raliul Sibiului a demonstrat inca o data ca un pilot de top are nevoie, pe langa talent si munca, si de echilibru mental puternic.

“Cu toate dificultatile intampinate la Raliul Sibiului, recunoscut ca cea mai dura etapa din CNR, Skoda Fabia S2000 a avut o evolutie spectaculoasa. Adi Raspopa a demonstrat din nou potentialul pe care il are, mergand la maxim, platind insa tributul acestui raliu necrutator. Am vazut ca masina poate concura de la egal la egal cu celelalte masini din campionatul nostru, asa cum se intampla si in campionatele externe. Parteneriatul cu Adi a fost unul foarte bun, el fiind un luptator pe care o iesire in decor sau probleme tehnice nu l-au speriat. Speram sa putem lucra si pe viitor impreuna, iar cu o pregatire mai minutioasa si mai multe antrenamente pe aceasta masina sa ne clasam pe podium”, a declarat Vlad Rusu, Brand Manager Skoda Romania.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3788 :: 22.17MB