Pilotul echipei, Ernest Mulner (Brasov) este multiplu campion national la motocross, detinand 17 titluri individuale si 10 titluri cu echipa. In 1994 a obtinut titlul de campion balcanic.
Incepand cu anul 2003, si-a facut debutul in raliuri, castigand locul V la grupa A. Ernest Mulner a avut un trend ascendent in competitiile de raliu. In 2004 a castigat titlul de vicecampion national la grupa A si de campion national cu echipa OMV Rally Team. In 2005, a ocupat locul 3 la Campionatul de Viteza in Coasta al Romaniei (grupa N), iar in 2007 locul 3 la cupa monomarca Dacia Logan Joe. Ernest Mulner afirma ca "isi doreste sa-si imbunatateasca rezultatele in automobilism cat mai aproape de nivelul obtinut in competitiile de motocross."
Eugen Pop, copilot al echipei, este din Campulung Muscel si si-a facut debutul in competitiile de raliu in anul 1979, alaturi de Rally Club Universitatea Craiova. A castigat titlul de Campion la Grupa A in 1987 si titlul de vicecampion la aceeasi grupa in 6 campionate ale Romaniei (1986, 1988, 1989, 2003, 2004, 2005). Timp de 2 ani consecutiv s-a clasat printre primii 10 sportivi ai anului (1987, 1988) iar in perioada 1986 – 1989 a participat in Campionatul European de Raliuri.
"Anul acesta am ales sa ma alatur lui Ernest Mulner, echipei si sponsorilor care ne sustin. Simt ca vom reusi performantele scontate, avand in vedere masina si materialul de care dispunem, cat si interesul obiectivului propus. Sunt foarte optimist si increzator", afirma Eugen Pop.
Inainte de prima etapa care va avea loc la Brasov in perioada 7-8 martie, echipajul a efectuat mai multe teste cu masina de concurs. Probele au avut loc in afara Brasovului, pe un asfalt umed dar si uscat, iar concluziile despre stadiul de pregatire al masinii sunt promitatoare: masina este puternica, controlabila, echilibrata, iar intelegerea intre pilot si copilot este foarte buna. "Trebuie sa ne obisnuim cu cuplul mare pe care il confera motorul diesel al masinii. Pana acum am condus numai autoturisme pe benzina iar diferenta se simte. Dat fiind ca Raliul Brasovului are foarte multe zone de coborare, franele vor fi solicitate la maxim si trebuie sa gasim reglarea corecta a acestora. Masina este compacta, are dinamica si o tinuta de drum buna. Suntem insa in cautarea celei mai bune formule de setari pentru a fi cat se poate de eficienti si rapizi" afirma pilotul echipei.
In spatele echipajului Ernest Mulner si Eugen Pop, se afla echipa de asistenta tehnica formata din 3 mecanici experientati si pasionati: Alexandru Csiszar, Silviu Baba si Catalin Prahoveanu. In plus, partea de management este asigurata de Team Managerul Andrei Ivan. Pentru fiecare dintre ei, pregatirea masinii a reprezentat o adevarata provocare.
"Raliul este un sport foarte costisitor, dar foarte frumos in acelasi timp. Eu cred ca fara pasiune, sacrificii si rabdare nu se poate face nimic. Masina este o provocare, chiar daca lucram zi de zi la pregatirea ei. Avem incredere in noua familie Skoda Fabia RS si stim ca vom fi cat mai sus in acest campionat." (Alexandru Csiszar, mecanic)
"Anul acesta se anunta un sezon greu pentru grupa A. Competitia este mare dar si Skoda Fabia RS este competitiva, iar echipa foarte unita. Eu sunt optimist si sigur ca vom castiga un loc pe podium." (Silviu Baba, mecanic)
"Daca nu-ti place ceea ce faci mai bine nu te apuci. Totul incepe cu pasiune si cu un vis. Lucrand in cadrul echipei de raliu am descoperit ca acest sport este o continua provocare careia trebuie sa ii faci fata. Am descoperit de asemenea ca e foarte important sa-ti cunosti perfect colegii de echipa pentru a trece peste momentele limita in concurs.
Imi doresc sa fim cat mai sus in acest an. Pentru mine, aceasta ar fi rasplata ideala pentru toata munca depusa." (Catalin Prahoveanu, mecanic)
"Sezonul 2008 a inceput pentru mine in vara anului 2007. A prins apoi contur dupa terminarea sezonului 2007. La momentul acela, proiectul pentru 2008 era definit in termenii: "
Partenerii care vor sustine echipajul Ernest Mulner - Eugen Pop in CRR 2008, sunt DELCAR-dealer autorizat Skoda, PORSCHE Romania, CANON Romania, IVABAN Consult, ASTRA Asigurari, AUTONET, Lubexpert (Mobil 1), PORSCHE Bank.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!