No SSO cookie

Skoda Economy Run 2011

voteaza
(0/ 0)
Skoda Economy Run 2011
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

 
 

Au fost alesi castigatorii competitiei Skoda Economy Run 2011. Cel mai mic consum mediu de carburant, de numai 2,78 litri pentru 100 km a fost obtinut de cei doi soferi Marek Tribula si Martin Kadlec, intr-o Skoda Fabia 1.2 HTP.

Categoria speciala “Historic” a fost dominata de Petr Hornicek si Michal Freyvald intr-o Skoda Felicia (1997) cu un consum de 4,069 litri pentru 100 km. Invingatorii in categoria “Skoda Handy” sunt Frantisek Liska si Jaroslav Bednar. Competitia dedicata consumului eficient cu modele Skoda a ajuns la cea de-a 30-a editie. La fel ca si in anii trecuti, scopul a fost acela de a parcurge o distanta data, cu o cantitate cat mai mica de carburant.

59 de echipe, in automobile care au cuprins toate cele cinci game de modele Skoda – dintre care jumatate erau propulsate de motoare diesel, iar cealalta jumatate de motoare pe benzina – s-au aliniat, week-end-ul trecut, la startul traseului de 325,9 kilometri. Punctul de start si de sosire al competitiei organizate de Automotoklub Skoda Mlada Boleslav a fost Skoda Customer Service Center din Kosmonosy. In prima zi, traseul i-a condus pe soferi la Trutnov. Duminica, echipele au condus inapoi, la Kosmonosy.

Evaluarea rezultatelor s-a facut, in functie de cilindreea motorului fiecarui automobil, in opt categorii. Au existat si doua categorii speciale, “Skoda Handy” si “Historic”. Parametrii evaluati au fost consumul total, emisiile de CO2, viteza medie, si diferenta dintre consumul real si cel standard. In afara echipelor din Republica Ceha, la linia de start s-au aliniat echipe de soferi din Polonia, Slovacia, si Rusia. Pentru prima data au luat parte la competitie si soferi cu dizabilitati fizice.
“Editia aniversara a competitiei Economy Run a fost un succes total,” declara Josef Palka, presedintele Automotoklub Skoda Mlada Boleslav. “Toti participantii au demonstrat, inca o data, cat de economic poate conduce cineva cu un automobil Skoda.

Performantele soferilor cu handicap a fost deosebit de impresionante.”
Skoda Customer Service Department a asigurat desfasurarea fara probleme din punct de vedere tehnic, a competitiei Economy Run. Acesta a asigurat locatia si, de asemenea a efectuat pregatirea tehnica si inspectia autovehiculelor concurentilor.
In luna mai a acestui an, campionul mondial al consumului economic, austriacul Gerhard Plattner, a parcurs 2.006 kilometri, cu un singur rezervor de carburant, cu o Skoda Fabia GreenLine. Rezultatul acestui efort a fost un consum scazut, cu valori record, atins de Fabia GreenLine: numai 2,21 l/100 km, desi consumul modelului, conform standardelor europene, este de 3,4 l/100 km.

Au fost alesi castigatorii competitiei Skoda Economy Run 2011. Cel mai mic consum mediu de carburant, de numai 2,78 litri pentru 100 km a fost obtinut de cei doi soferi Marek Tribula si Martin Kadlec, intr-o Skoda Fabia 1.2 HTP.
Categoria speciala “Historic” a fost dominata de Petr Hornicek si Michal Freyvald intr-o Skoda Felicia (1997) cu un consum de 4,069 litri pentru 100 km. Invingatorii in categoria “Skoda Handy” sunt Frantisek Liska si Jaroslav Bednar. Competitia dedicata consumului eficient cu modele Skoda a ajuns la cea de-a 30-a editie. La fel ca si in anii trecuti, scopul a fost acela de a parcurge o distanta data, cu o cantitate cat mai mica de carburant.
59 de echipe, in automobile care au cuprins toate cele cinci game de modele Skoda – dintre care jumatate erau propulsate de motoare diesel, iar cealalta jumatate de motoare pe benzina – s-au aliniat, week-end-ul trecut, la startul traseului de 325,9 kilometri. Punctul de start si de sosire al competitiei organizate de Automotoklub Skoda Mladá Boleslav a fost Skoda Customer Service Center din Kosmonosy. In prima zi, traseul i-a condus pe soferi la Trutnov. Duminica, echipele au condus inapoi, la Kosmonosy.
Evaluarea rezultatelor s-a facut, in functie de cilindreea motorului fiecarui automobil, in opt categorii. Au existat si doua categorii speciale, “Skoda Handy” si “Historic”. Parametrii evaluati au fost consumul total, emisiile de CO2, viteza medie, si diferenta dintre consumul real si cel standard. In afara echipelor din Republica Ceha, la linia de start s-au aliniat echipe de soferi din Polonia, Slovacia, si Rusia. Pentru prima data au luat parte la competitie si soferi cu dizabilitati fizice.
“Editia aniversara a competitiei Economy Run a fost un succes total,” declara Josef Palka, presedintele Automotoklub Skoda Mlada Boleslav. “Toti participantii au demonstrat, inca o data, cat de economic poate conduce cineva cu un automobil Skoda. Performantele soferilor cu handicap a fost deosebit de impresionante.”
Skoda Customer Service Department a asigurat desfasurarea fara probleme din punct de vedere tehnic, a competitiei Economy Run. Acesta a asigurat locatia si, de asemenea a efectuat pregatirea tehnica si inspectia autovehiculelor concurentilor.
In luna mai a acestui an, campionul mondial al consumului economic, austriacul Gerhard Plattner, a parcurs 2.006 kilometri, cu un singur rezervor de carburant, cu o Skoda Fabia GreenLine. Rezultatul acestui efort a fost un consum scazut, cu valori record, atins de Fabia GreenLine: numai 2,21 l/100 km, desi consumul modelului, conform standardelor europene, este de 3,4 l/100 km.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2871 :: 17.87MB