Comentand acest moment, Horst Muhl, Membru al
consiliului de administratie de la Skoda Auto, responsabil cu productia
si logistica, a spus: “Doresc sa mentionez ca, in afara de cele 389.697
modele Octavia produse la Mlada Boleslav, la rotunjirea cifrei de
500.000 au contribuit uzinele din Vrchlabi si Aurangabad, India (cu
105.080 si, respectiv 5.223 vehicule produse). Am avut nevoie de 26 de
luni pentru a fabrica acest numar de vehicule – din care primul a fost
o Octavia asamblata pe 3 Februarie 2004 la Vrchlabi. “
Noua generatie Skoda Octavia a fost lansata in primavara anului 2004.
Au urmat Octavia Combi si Octavia Combi 4x4, lansate in toamna
aceluiasi an. In 2005 portofoliul seriei a fost extins cu Skoda Octavia
RS si Skoda Octavia Combi RS, doua masini familiale cu apritudini
sportive. Anul acesta Skoda a extind din nou oferta seriei cu modelul
crossover Skoda Octavia Scout.
Popularitarea Octaviei este reflectata in rezultatele vanzarilor companiei, iar nivelul tehnologic al masinii este apreciat de catre experti. Noua generatie Skoda Octavia a fost numita “Masina Anului” in Republica Ceha, Finlanda, Marea Britanie, Lithuania, Bulgaria, Bosnia & Hertzegovina, Ucraina, Serbia & Monte Negro. Skoda Octavia a prmit, de asemenea, distinctiile “Golden Steering Wheel”, “Auto Trophy” si “Most Beautiful Car” din Italia, precum si “Most Beautiful Car of the Year 2005” din Republica Ceha.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!