No SSO cookie

Situatia ARO Câmpulung a fost analizata în vederea privatizarii

voteaza
(0/ 0)
Situatia ARO Câmpulung a fost analizata în vederea privatizarii
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Situaţia Aro Câmpulung se poate considera dificilă, după primele patru luni ale anului, datorită lipsei comenzilor şi acumulării unei datorii totale de 1.607 miliarde de lei, informează APAPS.

 
 
[poza1s]Aro a realizat, în intervalul ianuarie – aprilie, o cifră de afaceri de 229 de miliarde de lei, însă pierderile înregistrate în aceasă perioadă se ridică la 95 de miliarde lei. Societatea a vândut, potrivit datelor oferite de Asociaţia Producătorilor şi Importatorilor de Autovehicule, APIA, un total de 403 autovehicule, cifră care nu se ridică la nivelul de rentabilitate a intreprinderii. Cheltuielile cu personalul au reprezentat 44% din cifra de afaceri realizată, cu toate că Aro se află într-un proces de disponibilizare a 1.400 de angajaţi (aproximativ 27% din personalul actual al societăţii). [poza2s]Personalul disponibilizat va beneficia de plăţi compensatorii de la buget, iar procesul se află în faza finală, urmând ca perioada de preaviz să expire la sfârşitul acestei luni. Aro Câmpulung are un capital social de 264 miliarde lei, iar APAPS deţine 68,70% din acesta. Autoritatea a dispus de mai multe ori privatizarea societăţii, însă nu a primit nici o ofertă în acest sens. În perioada următoare, APAPS va căuta soluţii pentru privatizarea cât mai rapidă a Aro.

 

Cuvinte cheie:
Aro | APIA |
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2185 :: 22.15MB