No SSO cookie

Sistemul de impozitare a autoturismelor se modifica, incepind cu 2003

voteaza
(0/ 0)
Sistemul de impozitare a autoturismelor se modifica, incepind cu 2003
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

 
 
Sistemul de impozitare a autoturismelor se modifica, incepind cu 2003. Astfel, potrivit Ordonantei de Guvern 36/ianuarie 2002, proprietarii autoturismelor vor plati diferentiat impozite. Daca motorul masinii nu depaseste 2.000 centimetri cubi, baza de impozitare pentru fractia de 500 cm cubi va fi mai mica decat in cazul autoturismelor cu motoare de peste 2.000 cm cubi.

Pentru un autoturism Dacia (1310) ca si pentru un BMW de 3.000 cm cubi, anul acesta, fiecare fractie de 500 cm cubi este taxata cu 67.663 lei. Anul acesta contribuabilii vor plati pentru o Dacia 202.989 lei (3 fractii X 67.663 lei), iar pentru BMW-ul luat ca exemplu 405.978 lei (6 fractii X 67.663 lei). De anul viitor, pentru masinile sub 2.000 cm cubi fractia de 500 cm cubi va fi taxata cu 58.000 lei, iar pentru autoturismele peste 2.000 cm cubi, fractia de 500 cm cubi va fi egala cu 72.000 lei. Proprietarul unei Dacii va plati 174.000 lei an (3 fractii X 58.000 lei), iar cel al BMW-ului 432.000 lei (6 fractii X 72.000 lei).

Ordonanta ii avantajeaza pe proprietarii autoturismelor cu capacitate cilindrica mai mica. Acestia vor plati anul viitor impozite mai mici decat in 2002. Cei care au masini puternice, de peste 2.000 cm cubi, vor scoate din buzunar mai multi bani.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1435 :: 17.76MB