No SSO cookie

Sistemul de impozitare a autoturismelor se modifica, incepind cu 2003

voteaza
(0/ 0)
Sistemul de impozitare a autoturismelor se modifica, incepind cu 2003
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

 
 
Sistemul de impozitare a autoturismelor se modifica, incepind cu 2003. Astfel, potrivit Ordonantei de Guvern 36/ianuarie 2002, proprietarii autoturismelor vor plati diferentiat impozite. Daca motorul masinii nu depaseste 2.000 centimetri cubi, baza de impozitare pentru fractia de 500 cm cubi va fi mai mica decat in cazul autoturismelor cu motoare de peste 2.000 cm cubi.

Pentru un autoturism Dacia (1310) ca si pentru un BMW de 3.000 cm cubi, anul acesta, fiecare fractie de 500 cm cubi este taxata cu 67.663 lei. Anul acesta contribuabilii vor plati pentru o Dacia 202.989 lei (3 fractii X 67.663 lei), iar pentru BMW-ul luat ca exemplu 405.978 lei (6 fractii X 67.663 lei). De anul viitor, pentru masinile sub 2.000 cm cubi fractia de 500 cm cubi va fi taxata cu 58.000 lei, iar pentru autoturismele peste 2.000 cm cubi, fractia de 500 cm cubi va fi egala cu 72.000 lei. Proprietarul unei Dacii va plati 174.000 lei an (3 fractii X 58.000 lei), iar cel al BMW-ului 432.000 lei (6 fractii X 72.000 lei).

Ordonanta ii avantajeaza pe proprietarii autoturismelor cu capacitate cilindrica mai mica. Acestia vor plati anul viitor impozite mai mici decat in 2002. Cei care au masini puternice, de peste 2.000 cm cubi, vor scoate din buzunar mai multi bani.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1317 :: 17.84MB