Opel pierde bani lunar, iar aceasta poveste dureaza de 12 ani. Si potrivit previziunilor analistilor economici, compania germana va continua acest trend cu inca un miliard de dolari americani anual, sub forma unor pierderi operationale, pana in anul 2021. General Motors doreste insa restructurarea companiei germane si aducerea ei pe profit, sau macar in afara pierderilor. Insa aceasta nu inseamna numai colabiorarea cu PSA Peugeot Citroen, ci si niste reduceri seriose ale cheltuielilor.
Industriegewerkschaft Metall, prescurtat IG Metall, care este sindicatul metalurgistilor din Germania si totdata cel mai proeminent sindicat din tara, are un cuvant de spus, atat in fata producatorilor in cauza, cat si a guvernului german.
IG Metall a trimis o scrisoare catre toti cei 20.800 de angajati din fabricile Opel din Germania, in care i-a anuntat ca a cerut comoaniei sa renunte la concedierilie obligatorii "pana in anul 2016 si dincolo de el" si ca a cerut producatorului german de automobile sa semneze un nou acord cu sindicatul, pana in data de 26 octombrie.
Aceasta data cade chiar cu cinci zile inainte ca General Motors sa-si anunte rezultatele celui de al treilea trimestru si totodata ultima zi in care Opel mai poate renunta la cresterile salariale de 4,3%, care se vor aplica daca compania semneaza un nou acord cu sindicatul.
De cealalta parte, compania Opel a anuntat ca doreste incheierea unui acord cat mai repede cu putinta si ca se afla in discutii cu IG Metall asupra strategiei pe care o vor aplica in fabricile germane. De indata ce un rezultat comun va fi obtinut, Opel va informa publicul asupra lui.
Opel a mai anuntat ca va inchide fabrica din Bochum in momentul in care se asambleaza modelul Zafira Tourer, imediat ce acesta va fi inlocuit cu urmasul sau. Insa aceasta se va intampla cu doi ani mai tarziu decat in anul 2015, cand se stabilise initial.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!