No SSO cookie

SIAB a fost un succes în viziunea expozantilor si vizitatorilor

voteaza
(0/ 0)
SIAB a fost un succes în viziunea expozantilor si vizitatorilor
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Salonul Internaţional Auto Bucureşti - SIAB 2003 a fost considerat un succes atât de organizatori, cât şi de expozanţi, în plus reprezentanţii firmei franceze AMC Promotion, participată la organizarea evenimentului, au declarat că evenimentul s-a ridicat peste aşteptările lor, a declarat site-ului www.masini.ro Mihai Popescu, coordonatorul Serviciului de presa al SIAB.

 
 
[poza1s]Expoziţia a avut un aflux de vizitatori care a corespuns aşteprtărilor, cu peste 200.000 de bilete vândute. Delegaţia franceză din partea AMC Promotion, compania franceză organizatoare a Salonului Auto de la Paris care a participat pentru prima dată în România la un salon auto cu un caracter internaţional a apreciat modul în care a fost organizata manifestarea, în ciuda câtorva probleme de securitate sau cu lipsa spaţiilor. Cu toate aceste deficiente, reprezentanţii AMC Promoţion se pot declara multumiti de rezultatul financiar obţinut din vânzarea biletelor de intrare, care ar putea fi de circa 16 miliarde de lei, la care se adaugă suprafaţa contractată la expozanţi, unde preţurile au variat între 45 şi 90 de euro pe metrul pătrat. [poza2s]SIAB 2003 a fost un succes financiar şi pentru producătorii sau importatorii de automobile, ale căror vânzări au fost considerate considerabil crescute faţă de ediţiile anterioare ale salonului auto din Bucureşti. Compania Renault România a vîndut circa 165 de maşini Renault la care se adaugă alte 120 pentru marca japoneză Nissan, pentru care este importator, a declarat site-ului www.masini.ro, Dumitra Râşnoveanu, responsabil de comunicare al companiei. Pentru Nissan, comenzi importante s-au realizat pentru noul model Micra -30 de unităţi, maşină lansată la salon care a fost şi vedeta standului, împreună cu roadsterul Z350. [poza3s]Un alt producător, Opel, a reuşit iniţiarea a 45 de contracte de vânzare, la care se adaugă alte 20 pentru marca Chevrolet. "Acesta a fost doar începutul, fiindcă în perioada următoare relaţiile stabilite la salon vor aduce alte câteva zeci de cumpărători pentru fiecare dintre cele două mărci", a declarat Cristian Oltean, director de marketing al reprezentanţei GM în România. Dintre modelele Opel expuse, cea mai mare căutare a avut-o modelul Opel Vectra, cu 60% din totalul vânzarilor, în schim modelul Signum, prezentat în premieră cu această ocazie a fost vedeta standului. [poza4s]Standul Peugeot a cumulat vânzarea a 105 autovehicule, ponderea principală a contractelor fiind pentru modelul 206. Admiraţia vizitatorilor s-a îndreptat însă spre modelul 307cc, o berlină decapotabilă prezentată în premieră pieţei auto româneşti. Automobilele Volvo au consemnat o cerere de 65 de unităţi, pe durata târgului, cea mai mare parte a comenzilor fiind înregistrată de S 40, unul dintre modelele cele mai accesibile ale firmei. Toate celelalte modele prezentate la standul Volvo de la SIAB, S 60, XC 70 şi XC 90, şi-au împărţit în cote aproape egale vânzările. [poza5s]Pro Auto, compania care a prezentat la salon marca de lux Morgan a primit circa 20 de solicitări pentru cele două modele expuse, Aero 8, cu un preţ de peste 50.000 de euro, şi Fourseater, care costă 24.500 euro. Pro Auto, care doar căuta să anaizeze cererea pentrua aceste modele, a decis că va demara activitatea de import, urmând a concretiza cel puţin jumătate dintre intenţiile de cumpărare înregistrate. Automobile Dacia a avut o participare fructuoasă la SIAB, în condiţiile în care 680 de potenţialii clienţi au testat noile modele, inclusiv varianta diesel a Solenza. În privinţa rezultatelor concrete, Dacia a vândut 250 de autovehicule, modelul cel mai căutat fiind Solenza, cu 177 de unităţi. La SIAB 2003, eveniment desfăţurat în perioada 26 septembrie - 5 octombrie, au fost prezenţi 125 de producatori, dealeri auto şi de piese de schimb sau consumabile. Aceştia au adus pe piaţa românească peste 50 de premiere, din care 40 numai în zona modelelor de automobile.

 

Cuvinte cheie:
SIAB |
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2008 :: 17.83MB