No SSO cookie

Shanghai 2011: Volvo Concept Universe, preview pentru viitorul S80

voteaza
(0/ 0)
Shanghai 2011: Volvo Concept Universe, preview pentru viitorul S80
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul proprietar al lui Volvo, compania chineza Geely, are planuri mari cu marca suedeza. Aceea de a o transforma, astfel incat fosta divizie Ford sa ajunga o marca premium adevarata, capabila sa concureze de la egal la egal cu Mercedes-Benz, Audi si BMW. Un vis pe care Volvo il are de cateva decenii deja si care a ramas, pana acum, doar atat: un vis...

 
 
 

Sa treci din liga inferioara in grupa celor mari este foarte usor de zis si extrem de greu de facut. Acura este un exemplu in ceea ce priveste nereusitele, propunandu-si in continuu, sa ajunga premium si, tot in continuu, sa esueze lamentabil.

 

Trebuie spus ca ambitiile lui Volvo nu sunt chiar atat de clare, oficialii suedezi ba confirmand, ba infirmand telul de a transforma marca intr-una premium. Recent insa, in cadrul salonului de la Shanghai, Volvo a facut primul pas clar in aceasta directie, prin dezvaluirea lui Concept Universe, un studiu de design prezentat de oficialii companiei drept un preview pentru un viitor sedan din clasa de lux.

 

“Vom asculta si evalua cu mare atentie ce vor avea clientii de pe piata chineza despre concept. Dupa aceea, vom prezenta Concept Universe si la alte evenimente si vom repeta procesul de evaluare. Acest lucru il aduce in contextul global pe care il tintim cu toate modelele produse de noi”, a spus boss-ul Volvo, Stefan Jacoby.

 

Jacoby a declarat de asemenea ca producatorul suedez dezvolta in prezent o noua platforma de constructie, denumita Scalable Platform Architecture (SPA) si ca noul sedan, ce va fi lansat in anii urmatori, va utiliza aceasta platforma.

 

SPA se va extinde dupa aceea la toate modelele Volvo din clasa medie si clasa mare, ceea ce inseamna ca putem paria ca noul sedan de lux despre care vorbeste Jacoby este viitoarea generatie S80 (actualul model este vechi de cand lumea si a primit recent un facelift pentru a mai invigora putin vanzarile).

 

Cristian Iovitu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.9689 :: 18.7MB