No SSO cookie

Sfarsitul de generatie e aproape!

voteaza
(0/ 0)
Sfarsitul de generatie e aproape!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Linia de productie a Bugatti Veyron e aproape sa fie vanduta integral!

 
 
Acum patru ani cand Bugatti a inceput productia modelului Veyron ei au anuntat ca acesta masina va fi produsa intr-un numar restrans de doar 300 de unitati. Conform purtatorului de cuvant al Bugatti au mai ramas aproximativ 50 de masini. Asta inseamna ca 250 de exemplare au fost deja livrate posesorilor norocosi. Ceea ce face ca lucrurile sa fie mai interesante se regaseste la editia speciala pe albastru a Veyron gasita la Dubai despre care ati avut ocazia sa citit acum cateva zile si in care ati putut observa ca sasiul avea numarul 297. A cerut special cumparatorul ca masina sa aiba acest numar de sasiu sau productia e mai aproape de final decat ne-am fi imaginat? Bugatti a mai construit de asemenea 15 modele editie speciala denumite Sang Noir, cinci modele Pur Sang si 5 modele Hermes edition, insa nu se stie daca aceste editii speciale intra la numaratoarea celor 300 sau nu. Aditional la modelele asa zis obisnuite de Veyron, Bugatti va mai produce o versiune decapotabila. Din cate se stie pana acum, Bugatti va produce 150 de modele Grand Sport, incepand cu luna Martie. Bugatti Veyron Grand Sport va fi oferita intai doar posesorilor actuali de Veyron. Exista senzatia ca aceste 150 de modele sunt deja rezervate si sunt slabe sanse ca cineva care nu detine un Veyron sa puna mana pe un Veyron Grand Sport.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1967 :: 17.86MB