No SSO cookie

Sensurile giratorii zapacesc America

voteaza
(0/ 0)
Sensurile  giratorii zapacesc America
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Din ce in ce mai multe la numar, sensurile giratorii zapacesc soferii americani, neobisnuiti cu ele.

 
 
Sensurile giratorii sunt un adevarat flagel pentru cei mai multi conducatori auto, dar si o sursa de calmare a traficului pentru inginerii de drumuri. Acum, acestea au inceput sa impanzeasca, cu repeziciune, (si) America.
Cele mai mari probleme sunt in Massachusetts si New Jersey, unde cei mai multi soferi habar nu au cand sa le traverseze, sau si mai grav, cum sa le traverseze.


Potrivit publicatiei americane The New York Times, aceste intersectii menite sa creeze confuzia s-au inmultit la 100 in Winconsin, din 2004 incoace, si aproape 100 in Kansas. Insa alte state au deja o adevarata bogatie de sensuri giratorii: Maryland are 200, insa pe masa proiectatntilor se mai afla cateva, in lucru.


Impotriva opiniei publice, care este de-a dreptul sceptica in privinta lor, exista o multime de argumente pro sensurilor giratorii.
Viteza este mult diminuata, si mai toate accidentele care au loc in aceste intersectii sunt minore, deoarece coliziunile frontale sunt teoretic excluse.
Emisiile de noxe sunt si ele reduse, deoarece desele opriri si plecari de pe loc din intersectiile clasice, nu-si mai au rostul.
Dirijarea acestor intersectii nu mai necesita consumul de energie electrica, si totodata mentin un trafic constant in toate directiile.


Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2264 :: 22.19MB