Nu prea ne-am asteptat ca Honda sa puna un accent deosebit pe gama Civic avand in vedere ca acesta nu a fost prea bine primit.
Cu toate acestea, producatorul japonez a venit la SEMA, in acest an, cu nu mai putin de sapte Civic SI coupe modificate, inclusiv un model cu doua usi echipat cu pachetul de performanta editie limitata HFP (Honda Factory Performance) si cateva concepte.
"Honda Civic a jucat un rol esential in primele importuri de masini tunate in Statele Unite in timpul anilor '80", a declarat Bruce Smith, vice-presedinte Service si Operatiuni tehnice American Honda. "Noul Civic Si este construit cu aceasta mandrie oferind performante si economie de combustibil.
Pachetul HFP este disponibil pentru comanda, dar productia va fi limitata la doar 500 de unitati in SUA. Acesta include arcuri de mare performanta care vor reduce inaltimea Civic Si coupe cu 15 mm, amortizoare care promit sa scada ruliului, jante din aliaj de 18 inch, un kit aerodinamic HFP, covorase din mocheta, iluminare interioara de culoare rosie si embleme HFP.
Alte modele Civic Si prezentate la standul Honda: HPD (Honda Performance Development) Compass360 Racing Model, trei concepte construite de Bisimoto Engineering, Fox Marketing si o caroserie pentru cei ce vor sa construiasca o masina de curse.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de carmenflorin 12 December 2011 08:21
bravo lor, fiecare se prezinta cu ce poate....
scris de sims 29 November 2011 19:36
trebuie sa fi primit si raspunsuri pozitive de s-au pregatit cu 7 masini
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!