Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de Anonim 8 August 2008 22:18
naspa
scris de Anonim 23 July 2008 13:07
OAU !! :exclaim: :snake: ce scump de 5500 E dar cred ca merita..... as vrea sa am unul :down: :exclaim: :exclaim: :exclaim:
scris de Anonim 21 July 2008 11:30
chiar si asa sunt ff tari. chiar merita, dar in ro unde chiar si pistele pt biciclete sunt inguste si la un moment dat mai trec prin copaci sau mai stiu pe unde, nu cred ca te poti strecura ff bine, tinand cont ca aceste piste sunt pe trotuar, unde se mai parcheaza si masini. dar totusi merita, nu si pretul care este putin piperat.
scris de Anonim 29 June 2008 16:48
cred ca nu ai citit bine, are o autonomie d maximum 40km si viteza de 16km/h :roll:
scris de Anonim 12 May 2008 15:19
sut foarte supere :long:
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!