No SSO cookie

Seful Ford a castigat 18 milioane $ in 2009

voteaza
(0/ 0)
Seful Ford a castigat 18 milioane $ in 2009
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Alan Mulally a fost platit cu 18 milioane de dolari de Ford in 2009.

 
 

Alan Mulally, CEO Ford, a incasat de la compania pe care o conduce un venit de 18 milioane de dolari in 2009. Boss-ul Ford a castigat cu un milion de dolari mai mult decat in 2008, insa suma putea fi si mai mare daca salariul sau nu ar fi scazut de la 2 milioane la 1,4 milioane de doalri pe an.


Asa cum reiese din schema de plati catre Alan Mulally, cei mai multi bani veniti pentru seful companiei americane au insemant bonusuri, prime si garantii financiare. Mulally a incasat o suma colosala de pe urma activitatii sale la Ford, insa i-a meritat pe deplin. Ford a reusit sa aiba un profit de 2.7 miliarde de dolari in 2009, dupa multi ani in care compania a fost pe minus.


Pentru prima data din 2006, de la venirea lui Mulally, Ford a reusit sa faca profit, lucru deosebit in conditiile in care anul trecut a fost marcat de criza economica mondiala. Mulally a reusit sa ridice valoarea unei actiuni de la 8,50 dolari la 14 dolari in decurs de cativa ani. Alan Mulally a fost CEO-ul companiei Boeing pana sa preia functia de principal la Ford, unde l-a inlocuit pe Bill Ford, nepotul fondatorului companiei, Henry Ford.

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2920 :: 22.19MB