No SSO cookie

Seful Ford a castigat 18 milioane $ in 2009

voteaza
(0/ 0)
Seful Ford a castigat 18 milioane $ in 2009
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Alan Mulally a fost platit cu 18 milioane de dolari de Ford in 2009.

 
 

Alan Mulally, CEO Ford, a incasat de la compania pe care o conduce un venit de 18 milioane de dolari in 2009. Boss-ul Ford a castigat cu un milion de dolari mai mult decat in 2008, insa suma putea fi si mai mare daca salariul sau nu ar fi scazut de la 2 milioane la 1,4 milioane de doalri pe an.


Asa cum reiese din schema de plati catre Alan Mulally, cei mai multi bani veniti pentru seful companiei americane au insemant bonusuri, prime si garantii financiare. Mulally a incasat o suma colosala de pe urma activitatii sale la Ford, insa i-a meritat pe deplin. Ford a reusit sa aiba un profit de 2.7 miliarde de dolari in 2009, dupa multi ani in care compania a fost pe minus.


Pentru prima data din 2006, de la venirea lui Mulally, Ford a reusit sa faca profit, lucru deosebit in conditiile in care anul trecut a fost marcat de criza economica mondiala. Mulally a reusit sa ridice valoarea unei actiuni de la 8,50 dolari la 14 dolari in decurs de cativa ani. Alan Mulally a fost CEO-ul companiei Boeing pana sa preia functia de principal la Ford, unde l-a inlocuit pe Bill Ford, nepotul fondatorului companiei, Henry Ford.

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1607 :: 17.78MB