No SSO cookie

Sebastien Loeb renunta la motorsport

voteaza
(0/ 0)
Sebastien Loeb renunta la motorsport
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

World Rally Championship poate pierde cel mai titrat nume: Sebastien Loeb

 
 
Sebastien Loeb a anuntat ca-i displac noile reglementari S2000 nonturbo impuse de FIA, pe cale sa intre in vigoare la categoria WRC in 2011-2013. Mai mult, cvintuplul campion mondial a declarat ca nu doreste deloc sa conduca "astfel de masini la cel mai inalt nivel". La aceasta ora, Consiliul FIA World Motor Sport este la un pas sa parafeze exact planurile care-i displac campionului francez. Loeb a anuntat ca se va retrage din campionatul pe care l-a dominat in ultimii 5 ani.

Francezul, care a implinit 35 de ani vrea sa se implice in mai multe proiecte. Printre altele, el este programat sa intre in teste cu prototipul Peugeot 908 HDi Le Mans, deci ar avea inca un motiv in plus sa-si ia ramas bun de la WRC.

"Contractul lui Sebastien se afla la final, in acest an. Nu mai este nimic care sa-l provoace sa ramana in WRC" - a declarat o sursa din cadrul echipei Citroen. "A iesit castigator in fiecare raliu si a doborat toate recordurile existente. Este posibil ca la sfarsitul lui 2009 sa paraseasca WRC si sa reinceapa sa concureze din nou la inceputul anului urmator".

Loeb a declarat ca se simte frustrat ca noile regulamente si reglementari nu tin deloc cont de parerile pilotilor.


Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2418 :: 17.86MB