No SSO cookie

Sebastien Loeb câstiga raliul Monte Carlo

voteaza
(0/ 0)
Sebastien Loeb câstiga raliul Monte Carlo
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Campionul mondial din 2004, francezul Sebastien Loeb (Citroen) a castigat prima etapa a Campionatului Mondial de Raliuri care s-a desfasurat la Monte Carlo in acest week-end. Loeb s-a impus intr-un mod categoric dupa ce a dominat copios raliul inca din prima proba speciala, avand la final un avans de aproape trei minute in fata urmatorului clasat.

 
 
[poza1s]Este pentru a treia oara consecutiv cand francezul se impune la Monte Carlo, cel mai faimos si mai imprevizibil raliu din lume. Colegul acestuia de la citroen, belgianul Francois Duval a fost nevoit sa abandoneze in speciala cu numarul sase dupa ce a lovit un stalp de telegraf. Duval se afla pe pozitia secunda in momentul accidentului. Pe a doua treapta a podiumului s-a clasat Toni Gardemeister, noua achizitie a celor de la Ford. Este cea mai buna performanta a finlandezului, fost pilot la echipa Skoda, o performanta notabila avand in vedere faptul ca este primul sau raliu la volanul unui Ford Focus WRC in cel mai imprevizibil si mai inselator raliu din campionat. [poza2s]Colegul acestuia, tanarul ceh Roman Kresta a avut de asemenea o evolutie foarte buna. Desi a fost nevoit sa abandoneze sambata in urma unui accident, noul regulament FIA i-a permis lui Kresta sa reintre in cursa a doua zi - cu o penalizare de 5 minute - acesta reusind chiar sa castige doua speciale. Dupa un sezon dezastruos in 2004, constructorul japonez Mitsubishi incepe cu dreptul in 2005 si reuseste sa adune puncte cu ambele masini, cel mai bun rezultat fiind inregistrat de francezul Gilles Panizzi. Acesta a terminat pe pozitia a treia avand o evolutie constanta in care a si castigat o proba speciala, beneficiind pentru obtinerea acestui rezultat si de accidentele lui Petter Solberg si Marcus Gronholm. [poza3s]Pentru Harri Rovanpera acest raliu a fost foarte dificil tinand cont ca nu a mai evoluat pe asfalt din 2002, anul trecut luand parte doar la etapele de macadam pentru constructorul francez Peugeot. Finalndezul a terminat cursa doar pe pozitia a saptea, insa a adus puncte pretioase pentru echipa. Pentru Subaru, Raliul Monte Carlo a fost unul slab, in care Petter Solberg a abandonat dupa ce a derapat pe un viraj in care spectatorii au aruncat zapada si a pierdut o roata, iar noul recrut Stephane Sarrazin a suferit la randul sau un accident. Cu toate acestea, timpii inregistrati de cei doi piloti pe probele in care au evoluat au fost foarte buni, Solberg castigand doua speciale iar Sarrazin recuperand zece locuri dupa ce a reintrat in cursa duminica dimineata gratie noului regulament FIA. [poza4s]Dupa ce a derapat exact in acelasi viraj ca si Petter Solberg, finlandezul Marcus Gronholm de la Peugeot a fost mai norocos, acesta reusind sa treaca linia de finish cu trei roti si sa ajunga in parcul de service unde mecanicii sai au facut adevarate minuni cu masina. Desi a pierdut foarte mult timp, Gronholm a incheiat cursa pe pozitia a cincea. In fata sa s-a clasat noul sau coleg, estonianul Markko Martin. Fostul pilot Ford a avut insa o evolutie stearsa, acuzand probleme de acomodare cu noua masina. Desi a adunat un punct in aceasta etapa, nici echipa ceha Skoda nu se poate lauda cu performante deosebite. Pilotul principal al echipei, germanul Armin Schwarz a suferit un accident destul de sever in urma caruia a fost nevoit sa abandoneze si a ajuns la spital cu probleme la umar, iar tanarul sau coleg sau, Alex Bengue a terminat doar pe pozitia a noua. Totusi Bengue a avut o evolutie incurajatoare, reusind sa castige chiar doua probe speciale in ultima zi de concurs.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (1)

scris de Anonim

tare masina :-)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1559 :: 17.77MB