No SSO cookie

Sebastien Loeb, invincibil in Raliul Germaniei

voteaza
(0/ 0)
Sebastien Loeb, invincibil in Raliul Germaniei
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Sebastien Loeb s-a impus pentru a opta oara consecutiv in Raliul Germaniei, a noua etapa din Campionatul Mondial de Raliuri 2010.

 
 

Sebastien Loeb a castigat pentru a opta ora consecutiv Raliul Germaniei. Pilotul francez de la Citroen si-a demonstrat suprematia pe pamant german, reusind sa conduca raliul din prima si pana in ultima proba speciala.

Sextuplul campion mondial este practic invincibil in Raluiul Germaniei, castigand toate editiile la care a participat. Din 2002, de la introducerea acestui raliu (INDICIU), doar Loeb a reusit sa se impuna. Loeb s-a impus cu peste 50 de secunde in fata coechiperului sau Dani Sordo si a lui Sebastien Ogier, de la Citroen Junior.

Marele rival in Campionatul Mondial de Raliuri pentru Loeb, Mikko Hirvonen, a abandonat in ziua de sambata, astfel incat BP Ford a trebuit sa se multumeasca doar cu locul 4 ocupat de Jari Matti Latvala.

Peter Solberg si Matthew Wilson au ocupat urmatoatele pozitii in clasament. Pentru campionul mondial din Formula 1, Kimi Raikkonen, asfaltul german a reprezentat cea mai buna cursa a sezonului, reusind un loc 7 si castigand o proba speciala.

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2880 :: 22.19MB