Seat intra intr-un plan de restructurare gandit pentru 5 ani, care va marca o ultima tentativa de salvare a brandului spaniol de catre Grupul VW, conform spuselor lui CEO-ului James Muir.
Sefii Grupului VW sunt frustati de situatia in care se afla Seat si au dat o ultima sansa brandului spaniol. Cincinalul VW pentru Seat include o mai bine folosire a fabricii Martorell de langa Barcelona, care are o capacitate de 500.000 unitati pe an dar care ruleaza doar la 60% din aceasta capacitate in acest moment.
Muir sustine ca este necesar ca fabrica Martorell sa functioneze la 90% din capacitate pentru ca Seat sa devina profitabila. Acest lucru va fi posibil prin producerea modelului Audi Q3 in fabrica spaniola din 2011. Circa 80.000 de unitati ale lui Audi Q3 vor fi produse anual langa Barcelona.
Ultimul plan, pe trei ani, a fost un esec pentru Seat, care a inregistrat o scadere a vanzarilor de 8,5% in 2009, pana la 336.683 unitati vandute. In primul trimestru al anului compania iberica a continuat sa se mentina pe pierdere, inregistrand un deficit de 110 milioane de euro.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!