No SSO cookie

Se fura..lucruri mici

voteaza
(0/ 0)
Se fura..lucruri mici
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Twingo, Smart Fortwo si Ford Fiesta, cele mai furate masini din Franta

 
 
Renault Twingo, Smart Fortwo si Ford Fiesta au fost in 2008 cele mai furate masini din Franta, potrivit statisticilor a noua asiguratori, conform revistei de profil AutoPlus.
Potrivit editiei de marti a revistei, cu exceptia modelului Volkswagen Touareg, aflat pe pozitia a 5-a in clasament, nu au fost furate masinile de tip 4x4 sau berlinele de lux, prea bine protejate, ci automobilele de oras si masinile de epoca, aflate in fruntea topului celor mai furate masini din Franta, informeaza NewsIn, citand AFP.

Pornind de la statisticile transmise de noua asiguratori, ce ofera astfel de servicii pentru un parc de 17 milioane de autovehicule, AutoPlus a calculat pentru fiecare model cate masini au fost furate la 100.000 de automobile asigurate.

Modelul Renault Twingo a fost cel mai furat, cu 236 de unitati, urmat de Smart Fortwo (184 de unitati), Ford Fiesta (108), Peugeot 306 (107), Volkswagen Touareg (103), Renault Megane 2 (92), Peugeot 206 (86), Renault Clio 2 (80), Mercedes Classe M (79) si Peugeot 307 (79).

"Ford Fiesta se confrunta cu o crestere masiva a interesului hotilor, in conditiile in care numarul furturilor a avansat cu 200%", atrage atentia revista citata, care arata si ca masinile cele mai furate sunt cele care, noi, au valoarea cuprinsa intre 8.500 si 11.500 de euro.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5017 :: 22.19MB