No SSO cookie

Schimbare la varful conducerii General Motors Europa

voteaza
(0/ 0)
Schimbare la varful conducerii General Motors Europa
Noutati-auto · · 3 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Presedintele GM Europa, Nick Reilly, a decis sa se retraga si va fi inlocuit de seful Opel.

 
 

Compania General Motors a anuntat ca seful diviziei europene, Nick Reilly, in varsta de 61 de ani, a decis sa se pensioneze si se va retrage de la conducere in martie 2012. Reilly este activ in cadrul companiei de peste 37 de ani, timp in care a ocupat diferite pozitii de conducere in Europa, Asia si America Latina.

Nick Reilly va fi succedat la conducerea GM Europa de catre Karl Friedrich Stracke, fost vicepresednte al GM Global Engineering si actual CEO Opel/Vauxhall. Stracke il va inlocui pe Reilly inca de la data de 1 ianuarie 2012 si se va alatura Comitetului Executiv Operational GM, pastrand totodata pozitia pe care o ocupa in cadrul grupului Opel/Vauxhall.

Reilly a fost primul presedinte GM Daewoo, in 2002 si a fost totodata creierul care a stat in spatele cresterii companiei in regiunea Asia-Pacific si America Latina, inaintea obtinerii postului de conducere de la GM Europa, in 2009.

"Nick Reilly a raspuns la fiecare solcitare a companiei GM", a declarat marele boss Dan Akerrson. "El s-a intors in Europa si a condus cu succes revenirea operatiunilor noastre la un nivel de top, intr-una dintre cele mai tumultoase perioade din istoria companiei."

Reilly va ramane in cadrul Comitetului Executiv Operational GM intr-o pozitie de consultant pana la retragerea sa, din martie.

Indiciul zilei, 8.11.2011, este : Stracke

CLICK PENTRU A ADAUGA INDICIU

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (3)

scris de carmenflorin

tuturor ne vine randul, odata si odata

scris de sims

pensionare placuta

scris de ovyy

Schimbarile sunt bine venite uneori, si chiar la GM Europa.

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1781 :: 22.19MB