No SSO cookie

Scandalos: kilometri zero, dar salarii fara numar la Autostrazi

voteaza
(0/ 0)
Scandalos: kilometri zero, dar salarii fara numar la Autostrazi
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Compania de Autostrazi a sfidat anul trecut criza. Fiecare dintre cei 30 de directori a incasat lunar in 2008 cel putin 3.000 de euro.

 
 
Fondul de salarii al Companiei de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) s-a situat anul trecut la nivelul de 30,66 milioane de lei, fiecare angajat al CNADNR primind in medie echivalentul a 1.200 de euro, arata o analiza interna la nivelul companiei. Fondul de salarii alocat in 2008 celor 566 de angajati, la randul lor cu 32% mai multi decat in 2007, a crescut cu 63% fata de 2007, cand a fost de numai 18,84 milioane de lei.

Un material publicat in ultimul numar al lunarului "TIR Magazin" dezvaluie modul in are se poate ajunge la mii de euro salariu.

Pe hartie angajatii CNADNR sunt modesti, iar grilele de salarizare nu au nimic frapant in ele. In luna octombrie a anului 2008 salariul de incadrare al unui director era cuprins intre un minim de 2.950 de lei si un maxim de 5.900 de lei. Desigur ca directorii au fost incadrati la gradatia maxima, iar apoi li s-au adaugat o sumedenie de sporuri. Salariului de baza i s-a adaugat, cel putin in octombrie, un spor de lucru cu fonduri europene de 75%, alt spor de conducere de 40-45%, sporuri de fidelitate de 10%, de vechime de pana la 25% si salarii de merit. S-a ajuns ca fiecare dintre cei 30 de directori ai CNADNR sa castige pana la 15.000 de lei lunar, minimum fiind de 11.000 de lei.

In cazul in care directorul avea si ore suplimentare (chiar daca legea interzice plata orelor suplimentare celor care incaseaza sporuri de conducere) venitul crestea si mai mult...

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2322 :: 18.68MB