No SSO cookie

Scandal in Federatia Romana de Automobilism Sportiv

voteaza
(0/ 0)
Scandal in Federatia Romana de Automobilism Sportiv
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

FRAS NEAGA EXISTENTA UNEI ETAPE IN CARE A MURIT UN PILOT!

 
 
"Ca la noi la nimenea" se aplica si in automobilismul sportiv romanesc. Dupa ce campionatele interne au fost dominate clar de pilotii straini care au venit sa dea lectii "incepatorilor" romani, un nou scandal loveste Federatia Romana de Automobilism Sportiv: in Campionatul National de Viteza in Coasta titlul de campion a fost acordat ilegal si pe nedrept unui pilot care se pare ca are trecere mare printre oficiali.

Tot baletul in jurul titlului de campion a pornit de la reguli inexistente in marile campionate din strainatate, dar impamantenite la noi, cum ar fi minunata regula N-3 in urma careia un pilot isi poate elimina la sfarsitul campionatului cele mai slabe trei rezultate din participarile sale. Nimic deosebit pana aici. Dar ca sa iasa campionul care trebuie, Federatia a mers mai departe si a dat reguli noi peste cele aprobate la inceput de campionat, doar-doar or iesi calculele mai bine. Nu a mers si au trebuit sa improvizeze altceva: au anulat o etapa care avea ca punct central moartea unui pilot!

Astfel, luptele pentru ocuparea primei pozitii s-au dat in jurul etapei de la Resita, desfasurata in 3 iunie, cand Laurentiu Moldovan, o istorie a acestui sport, si-a pierdut viata chiar pe probe, ca si concurent. In urma intelegerilor ocupantilor primelor 3 pozitii, Lucien Hora, Heinz Gollner si Daniel Onoriu, in etapa de la Resita nu a punctat nimeni. In memoria lui Lenti Moldovan, etapa a fost declarata incheiata fara castigator.

La final de campionat, dupa indelungile sedinte si negocieri ale conducerii Federatiei cu contestatarii, s-a decis anularea etapei de la Resita, stergerea ei cu totul din etapele Campionatului 2008, ca si cum ea nu ar fi avut niciodata loc, astfel incat regula N-2 sa avantajeze pe "campionul agreat de federatie".

Singura pozitie clara a clasamentului final a fost locul III, care a revenit pilotului bucurestean Daniel Onoriu. "A fost un an greu, cu o lupta frumoasa intre mine, Hora si Gollner. Am castigat etape pe rand, cand eu, cand ei. E drept ca eu am avut si ghinioane, si multe probleme tehnice pe care le pun pe seama mecanicilor cu care am lucrat pana la un moment dat. Cand mi-am dat seama ca e bataie de joc, mi-am readus echipa de mecanici cu care am debutat anul trecut. 2008 a fost frumos pentru ca lupta a devenit mai grea, eram trei care ne luptam de multe ori in aceeasi secunda. Acum, sincer, sunt dezamagit de modul in care s-a incheiat campionatul si s-au decis castigatorii. Singura pozitie clara la final a fost doar a mea: m-am plasat pe locul 3 si sunt bucuros ca am mai terminat un an cu podium", a declarat Daniel.

Desi a participat la Festivitatea de Premiere, prezenta lui Daniel Onoriu a fost una de scurta durata. "Nu prea aveam ce sa sarbatoresc. Pentru mine, acest final a fost cu gust amar. Nu recunosc podiumul! Cred ca actualul "campion" si-a dobandit titlul prin negarea mortii lui Lenti Moldovan si prin multe manevre ilegale. Etapa de la Resita a avut loc! Acolo a murit unul de-al nostru! Noi toti am acceptat sa NU PUNCTAM la Resita. Cum sa stregem cu buretele tocmai acea etapa? Am avut costuri, cheltuieli ca si piloti. Nu mi se pare corect si stiu ca in acest moment, singurul CAMPION pentru mine este Lucien Hora!", a continuat Daniel Onoriu, vizibil marcat de absenta colegilor de la UCM Resita din seara festivitatii de premiere.

Majoritatea celor prezenti la ceea ce ar fi trebuit sa fie Festivitatea de Premiere FRAS 2008 l-au sustinut pe Daniel in pozitia pe care a adoptat-o: "Am facut ceea ce nu am crezut ca voi face vreodata: mi-am luat cupele, am intors spatele asa-zisului "campion" si am plecat! Este o rusine ca s-a ajuns aici! Un campion trebuie respectat, dar trebuie sa castige respectul colegilor sai. Cum am putea noi sa respectam un campion fals? Nici nu vreau sa ma gandesc cum s-a simtit Hora cand s-a vazut cu titlul luat pe nedrept, doar pentru ca "sistemul" (ca sa nu zic Federatia) e coruptibil!", a incheiat pilotul Daniel Onoriu.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3445 :: 17.87MB