No SSO cookie

Salonul International de Automobile Bucuresti se va deschide pe 26 septembrie la Romaero Baneasa

voteaza
(0/ 0)
Salonul International de Automobile Bucuresti se va deschide pe 26 septembrie la Romaero Baneasa
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Prima ediţie a Salonului Internaţional de Automobile Bucureşti (SIAB), care va avea loc între 26 septembrie şi 5 octombrie, se va desfăşura la Romaero Băneasa, beneficiind, în acest an, de condiţii superioare de expunere, de o amploare mai mare şi mai bună vizibilitate în cadrul internaţional, a declarat, într-o conferinţă de presă, Thierry Hesse, reprezentantul părţii franceze a companiei AMC-APIA Expo, organizatoarea expoziţiei.

 
 
[poza1s]Organizarea SIAB va fi susţinută în acest an de firma franceză AMC Promotion, organizator oficial al Salonului Auto de la Paris. Compania franceză, împreună cu Asociaţia Producătorilor şi Importatorilor de Autovehicule din România (APIA), au semnat un joint-venture în vederea organizării evenimentului menţionat, finalizat prin înfiinţarea societăţii AMC-APIA Expo, în care partenerul străin deţine 60% din acţiuni.
Scopul principal al acestei asocieri îl reprezintă oportunitatea de a promova SIAB la nivel european, punând în acelaşi timp accentul şi pe interesele producătorilor şi importatorilor români de autovehicule şi componente auto, al căror scop este de a-şi creşte vînzările şi de a-şi promova cât mai bine marca sau serviciile pe care le reprezintă, a comentat Călin Popescu Tăriceanu, directorul general APIA şi al AMC - APIA Expo.
[poza2d]Tăriceanu a adăugat că asocierea cu AMC Promotion în vederea organizării acestui eveniment este o nouă etapă în promovarea industriei şi pieţei auto româneşti, SIAB având rolul unei vitrine în care să fie expuse toate realizările de profil ale societăţilor din domeniu.
"În cursul ultimilor doi ani, piaţa automobilului a cunoscut un ritm de creştere deosebit de ridicat, la nivel naţional, de 9% în 2001 şi de peste 22% în 2002, iar în mod particular importurile de vehicule şi-au dublat volumul. Perspectiva pentru 2003 indică o creştere de aproximativ 20%, ceea ce face ca desfăşurarea SIAB să se susţină sub imboldul acestor auspicii", au declarat oficialii AMC-APIA Expo.
[poza3s]Un alt avantaj al noii organizări al Salonului îl reprezintă faptul că, sub experienţa AMC, evenimentul va căpăta, de la ediţie la ediţie, un mai pronunţat caracter internaţional, putând deveni un punct de larg interes în regiunea balcanică.
În privinţa impactului pe care această manifestare se prognozează să o aibă asupra publicului, Tăriceanu a precizat că, deşi nu se pot avansa cifre, este de aşteptat ca SIAB să aibă un mai puternic aflux faţă de Salonul Auto Bucureşti (SAB), la ediţia sa din 2001, când, potrivit cifrelor estimate la acel moment, au fost 180.000 de vizitatori.
[poza4d]De asemenea, chiar dacă SIAB se află la prima sa ediţie, acest fapt nu înseamnă că organizarea sa nu va avea ca portofoliu şi experienţă ediţiile anterioare ale SAB, realizate în colaborare, la vremea respectivă cu firma Expoline International.
"Asocierea cu AMC nu este decât oportunitatea de a da o nouă anvergură acestui eveniment", a precizat Tăriceanu.
Reprezentantul AMC a adăugat, cu ocazia conferinţei de presă, că asocierea dintre cele două părţi ar putea constitui şi un bun prilej pentru a aduce publicului românesc şi companiilor interesate şi alte evenimente, precum un salon auto dedicat vehiculelor comerciale de mare tonaj.

 

Cuvinte cheie:
SIAB | APIA |
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1668 :: 18.66MB