No SSO cookie

Salonul Auto de la Barcelona, salvat de guvernul spaniol

voteaza
(0/ 0)
Salonul Auto de la Barcelona, salvat de guvernul spaniol
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Salonul Auto de la Barcelona va fi organziat asa cum s-a stabilit in perioada 9-17 mai.

 
 

Salonul Auto de la Barcelona programat pentru acest an a fost salvat de catre guvernul spaniol si se va disputa intre 9 si 17 mai, asa cum fusese stabilit initial. Organizatorii show-ului din Catalunya au confirmat participarea a 53 de branduri auto, ceea ce reprezinta un record pentru salonul de la Barcelona.

 

Organizarea evenimentului a fost pusa sub semnul intrebarii in momentul in care asociatia producatorilor de automobile din Spania a anuntat ca nu va participa la editia din 2009, motivand cu programele de reducere a costurilor si preluan modelul altor producatori de top din industria auto.

 

In luna februarie, vanzarile auto de pe piata din Spania au scazut cu 48% fata de aceeasi perioada a anului trecut, marcand a zecea luna consecutiva de scaderi. In ciuda dificultatilor, organizatorii au declarat ca nu vor sa strige aniversarea a 90 de ani de la primul salon auto din Barcelona.

 

In acest fel, guvernul spaniol a declarat evenimentul de maxim interes pentru public, catalogandu-l ca un eveniment de clasa Jocurilor Olimpice, si l-a finantat pentru a se putea desfasura in conditii normale. 

 

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2406 :: 18.68MB