No SSO cookie

SAAB spera într-o majorare a vânzarilor în acest an

voteaza
(0/ 0)
SAAB spera într-o majorare a vânzarilor în acest an
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Costructorul auto suedez SAAB, marcă membră a grupului General Motors, estimează pentru acest an majorarea vînzărilor la circa 135.000 de unităţi, faţă de 120.000 de maşini livrate anul trecut, o bază pentru această creştere fiind şi lansarea noului model 9-3 Convertible, informează just-auto.com.

 
 
[poza1s]O altă iniţiativă care ar putea influenţa aceste rezultate este planul de restructurare al companiei, care include printre altele şi eliminarea a 1.400 de locuri de muncă.
În urma eforturilor de reducere a costurilor şi de optimizare a producţiei, oficialii SAAB se aşteaptă să atingă o producţie anuală de aproximativ 140.000 de unităţi în anul 2004.
Al treilea suport în atingerea obiectivelor fixate de companie îl constituie cererea sporită pentru modelul 9-3 Sedan, care a contribuit la obţinerea celui mai bun rezultat al livrărilor pe piaţa americană în luna februarie a acestui an.
[poza2d]Cu toate acestea, potrivit preşedintelui SAAB, Peter Augustsson, noul model SAAB 9-3 Convertible, lansat miercuri, 5 martie, la Geneva Motor Show, va avea o influenţă puternică în revenirea economică a companiei.
Noul model dispune de o structură de trei ori mai rigidă faţă de precedesorul său, precum şi de un nou set de suspensii, acestea fiind elementele distinctive faţă de vechea serie.
În plus, noul Convertible este cu aproximativ 5 centimetri mai lat, iar baza roţilor a crescut cu 7 centimetri, însă lungimea a rămas aceeaşi cu a precedesorului.
[poza3s]Motoarele sunt construite integral din aluminiu, în două variante de 2 litri, configurate pentru 175 sau 210 CP, fiecare dintre ele dispunând de câte 4 valve pe cilindru.
Puterea motorului este controlată de două sisteme de transmisie disponibile, ambele manuale. Astfel motorul de 175 CP beneficiază de o cutie de viteze cu 5 trepte, în timp ce varianta turbo de 210 CP dispune de o transmisie în 6 trepte. Opţional, este disponibilă şi o cutie automată de viteze, denumită SAAB Sentronic.
Sistemele de protecţie ale noului model includ între noutăţi centuri de siguranţă fixate de scaune, un sistem de airbaguri, bare de protecţie pentru cap, precum şi ranforsări ale caroseriei.
[poza4d]Acoperişul se pliază sau acoperă modelul doar prin apăsarea unui buton, operaţia necesitând un timp de numai 20 de secunde. Ca noutate, graţie invenţiei unui nou sistem, atunci când acoperişul este fixat, mecanismul de repliere se închide ca un acordeon, lăsând un loc pentru bagaje în portbagaj.
Deocamdată, conducerea companiei nu a făcut estimări de vânzări pentru noul model, însă a anunţat că programul de restructurare şi noile modele vor aduce un prim profit în următorii doi ani.
[poza5s]De altfel, pentru eliminarea pierderilor, se aşteaptă ca, până anul viitor, impactul programului de restructurare se va resimţi în exererciţiul financiar al SAAB.
În replică, producătorul german Opel, cealaltă marcă europeană a grupului General Motors, aflată de asemenea într-un impas financiar, a precizat că se aşteaptă la o redresare în acest an. Acest lucru este posibil după o revenire a livrarilor Opel pe piaţa germană, unde a fost înregistrată o creştere a cotei de 1% şi o urcare de aproximativ 10% a vânzărilor înregistrate anul trecut.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2011 :: 17.82MB