Detaliile nu sunt prea numeroase deocamdata, insa surse citate de Autocar mentioneaza ca noua platforma este extrem de flexibila si va putea fi utilizata pentru automobile cu lungimi de 4,2 - 5,5 metri.
La proiectarea noii platforme de serie este implicat si producatorul de camioane Scania, ce ajuta Saab sa dezvolte o arhitectura “ce poate fi extrem de usor modificata de-a lungul a mai multe generatii de produse”. Potrivit aceleiasi surse, ea va fi utilizata si pentru noile generatii Saab 9-5 si 9-4X.
Din punct de vedere tehnic, noua arhitectura va dispune de un aranjament MacPherson unic pentru axa-fata si de un nou ansamblu five-link pentru puntea-spate. Vom afla desigur mai multe odata ce, daca totul va merge asa cum este planuit, noul Saab 9-3 va fi lansat in octombrie 2012.
Cristian Iovitu
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!