Saab este intr-o eterna asteptare de ceva vreme. Dupa ce au mai castigat timp primind protectie de la instanta impotriva creditorilor, acum Saab asteapta fondurile promise de chinezi.
Ca parte a intelegerii din iulie, chinezii Pang Da si Youngman trebuie sa trimita 70 milioane de euro.
Purtatorul de cuvant al Saab, Eric Geers, a declarat pentru Reuters: „Am crezut initial ca va fi nevoie de aproximativ 2 saptamani. Procesul este in curs de desfasurare si va vom oferi informatii imediat ce vom primi banii”
El a mai adaugat: „este greu de spus cand se va termina, dar va fi curand”. Eric Geers nu a comentat daca Saab ar putea fi capabil sa supravietuiasca fara fondurile promise de chinezi.
Saptamana trecuta, proprietarul Saab Victor Muller, a semnat un acord preliminar pentru vanzarea Spyker sport car catre North Street Capital din SUA pentru 32 milioane de euro, in scopul de a asigura finantare pe termen scurt pentru Saab.
Totusi banii nu vor veni curand, pana cand datoria catre Tenace Capital nu este platita, avand in vedere ca aceasta detine drepturile asupra marcii Spyker ca garantie.
Ramane de vazut daca cei de la Saab se vor descurca totusi in acest cerc vicios al datoriilor si fondurilor ce trebuie sa vina.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!