No SSO cookie

Saab asteapta, asteapta, asteapta

voteaza
(0/ 0)
Saab asteapta, asteapta, asteapta
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Saab nu a primit inca fondurile de la chinezi

 
 

Saab este intr-o eterna asteptare de ceva vreme. Dupa ce au mai castigat timp primind protectie de la instanta impotriva creditorilor, acum Saab asteapta fondurile promise de chinezi.

Ca parte a intelegerii din iulie, chinezii Pang Da si Youngman trebuie sa trimita 70 milioane de euro.

Purtatorul de cuvant al Saab, Eric Geers, a declarat pentru Reuters: „Am crezut initial ca va fi nevoie de aproximativ 2 saptamani. Procesul este in curs de desfasurare si va vom oferi informatii imediat ce vom primi banii”

El a mai adaugat: „este greu de spus cand se va termina, dar va fi curand”. Eric Geers nu a comentat daca Saab ar putea fi capabil sa supravietuiasca fara fondurile promise de chinezi.

Saptamana trecuta, proprietarul Saab Victor Muller, a semnat un acord preliminar pentru vanzarea  Spyker sport car catre North Street Capital din SUA pentru 32 milioane de euro, in scopul de a asigura finantare pe termen scurt pentru Saab.

Totusi banii nu vor veni curand, pana cand datoria catre Tenace Capital nu este platita, avand in vedere ca aceasta detine drepturile asupra marcii Spyker ca garantie.

Ramane de vazut daca cei de la Saab se vor descurca totusi in acest cerc vicios al datoriilor si fondurilor ce trebuie sa vina.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3749 :: 22.19MB