No SSO cookie

Saab a parafat intelegerea cu Hawtei China

voteaza
(0/ 0)
Saab a parafat intelegerea cu Hawtei China
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Saab devine cel de al doile abrand suedez care trece sub umbrela chineza.

 
 
Volvo nu mai detine recordul de a fi unicul producator suedez care a incheiat un parteneriat cu o companie din China. Saab si compania Hawtei au semnat un parteneriat care va fi curand anuntat pe toate canalele media. Astfel, Saab devine cel de al doilea producator suedez care intra sub puternica  protectie a banilor Republicii Populare China.


Despre Hawtei, care si-a schimbat denumirea din Hautai, devenind mai occidental, nu se stiu prea multe. Cel mai cunoscut amanunt este ca logo-ul brandului chinez seamana cu o suprapunere in Photoshop a doua logo-uri celebre, cel al BMW si cel al Microsoft. Nici amanuntele parteneriatului nu sunt inca indeajuns de clare, in sensul ca nu se stie ce se asteapta sa castige fiecare parte implicata in aceasta alianta. Totusi, legile logicii ne indica faptul ca Hawtai va aduce aportul financiar atat de necesar companiei Saab.
Masini.ro a anuntat de curand ca Saab este in cautarea banilor chinezi, iata ca acum s-a confirmat zvonul.


Anuntul parteneriatului survine la scurt timp dupa ce Saab anuntase ca-si va relua productia, in urma unui imprumut pe care l-a obtinut, fara a se furniza alte detalii suplimentare. Insa este tot mai cert ca enorma putere financiara a Chinei va avea un rol tot mai puternic pe piata auto mondiala si nu numai
 

Cristian Szilvassy

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2340 :: 18.68MB