No SSO cookie

Saab - Rascumparandu-si greseala!

voteaza
(0/ 0)
Saab - Rascumparandu-si greseala!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Goana de a crea modele ecologice poate, uneori, sa puna stapanire pe producatori...

 
 
Se pare ca, in unele cazuri, febra ecologica care a curpins industria producatoare de autoturisme, ii face pe oameni si pe diversele companii sa exagereze. Un astfel de exemplu este compania Saab Australia, care a fost obligata sa recunoasca ca a mintit in legatura cu unul din aspectele forte ale campaniei de marketing pentru intreaga serie de vehicule comercializate anul trecut. Cu toate ca populatia si criticii sunt obisnuiti cu tacticile vanzatorilor de a sublinia puternic calitatile unui anume produs si de a "uita" despre defectele sau neajunsurile sale, exista o linie de demarcatie care separa "exagerarea" de minciuna. Aceasta linie se pare ca a fost depasita de Saab, atunci cand s-a constatat ca informatia care pretindea ca, plantarea a 17 copaci ar anula emisiile unui vehicul de al lor, era ambigua si inducea in eroare cititorul. Problema consta in faptul ca, la o analiza mai amanuntita, s-a dovedit ca cei 17 copaci acopereau emisiile doar pe durata primului an, nu pe intreaga perioada de functionare, cum mentiona campania de marketing. Astfel, dupa un proces care a atras atentia mediei, firma parinte a companiei Saab, General Motors a recunoscut ca informatia "inducea in eroare" si au fost de acord sa planteze 12.500 de copaci, suficienti cat sa acopere emisiile pe intreaga durata de functionare ale vehiculelor in acea perioada. In final, se pare ca de aceasta data, un lucru extrem de bun a venit ca urmare a unei minciuni, fapt rar intalnit in viata de zi cu zi...

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2479 :: 18.68MB