No SSO cookie

Rusii de la Avtovaz s-ar putea alatura Opel

voteaza
(0/ 0)
Rusii de la Avtovaz s-ar putea alatura Opel
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Avtovaz, cunoscuti in intreaga lume pentru masinile Lada, ar putea intra in grupul auto Magna-Opel.

 
 

Producatorul auto rus Avtovaz ar putea sa se alature companiei rezultate din achizitia Opel de catre Magna. Avtovaz are in acest moment doua optiuni: sa meraga intr-o alianta cu Opel sau sa fie cumparat de Renault.

 

Compania franceza Renault a achizitionat in 2008 un pachet de 25% din actiunile Avtovaz. Avtovaz este controlat de grupul GAZ, care apartine miliardarului rus Oleg Deripaska.

 

Magna a preluat Opel prin atragerea bancii ruse de investitii Sberbank, care colaboreaza cu Oleg Deripaska, omul din spatele Avtovaz. Cel mai cunoscut model produs de Avtovaz este celebra Lada.

 

Seful Sberbank, Gherman Gref, a carui banca ar obtine 35% din Opel, in cadrul parteneriatului, a spus ca tehnologia folosita de AvtoVAZ este depasita si trebuie formata o alianta pentru rezolvarea acestei probleme. Scopul urmarit de Rusia este sa transforme Opel intr-o companie capabila sa produca pana la 3 milioane de masini/an, a spus Gref.

"Opel produce circa un milion si jumatate de masini pe an. Scopul este sa marim productia la cel putin trei milioane de unitati, in urmatorii trei ani, prin fuziuni si achizitii sau prin extindere semnificativa a capacitatilor de productie", a mai declarat seful Sberbank.

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3279 :: 17.86MB