No SSO cookie

RUF a prezentat la Geneva un Porsche 911 Turbo de 730 CP

voteaza
(0/ 0)
RUF a prezentat la Geneva un Porsche 911 Turbo de 730 CP
Noutati-auto · · 2 Comentarii
Nota utilizator
0.0

RUF este un tuner german specializat in modelele de la Stuttgart. Germanii au prezentat anul acesta in premiera mondiala la Geneva noul RUF Rt 12 R, un model de performanta bazat pe puternicul Porsche 911 Turbo.

 
 
Tunerul german a creat un pachet complet format dintr-o serie de imbunatatiri aduse atat compartimentului motor, cat si designului interior si exterior. Modelul ales pentru aceasta transformare este puternicul Porsche 911 Turbo, model dotat in standard cu un propulsor de 3.8 litri capabil sa dezvolte o putere maxima de 500 CP si 650 Nm.

Pachetul aerodinamic este format dintr-o noua bara frontala, un eleron dinamic, un sistem de evacuare cu patru iesiri si un nou set de jante din aliaj usor de 19 inch. Interiorul este imbracat in Alcantara si este dotat cu o cusca de protectie.

In ceea ce priveste performantele, inginerii RUF au recalibrat ECU-ul, au folosit filtre de aer sportive si un nou sistem de evacuare, astfel ca puterea totala a fost ridicata la 730 CP, iar cuplul la 940 Nm. Transmisia folosita este una manuala cu sase rapoarte, tractiunea este integrala, iar viteza maxima atinsa este de 370 km/h.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (2)

scris de Anonim

suberba

scris de Anonim

suberba

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3867 :: 17.87MB