No SSO cookie

Roock RST 600 LM Porsche 911 Turbo - Aniversarea victoriei!

voteaza
(0/ 0)
Roock RST 600 LM Porsche 911 Turbo - Aniversarea victoriei!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Roock, o prestigioasa firma germana de tuning, sarbatoreste cu stil aniversarea victoriei de la Le Mans...

 
 
Aniversarea unei victorii din cadrul unui prestigios eveniment precum cursa de la Le Mans este un motiv evident de bucurie pentru orice companie. Prin urmare, firma germana Roock, specializata in tuning-uri Porsche, s-a decis sa sarbotreasca cu fast cei 10 ani care au trecut de cand au castigat prestigioasa cursa de la Le Mans, dezvaluind performantul model RST 600 LM Porsche 911 Turbo. In ceea ce priveste performantele, acesta adaposteste sub capota un motor V8 de 3.6 litri, reglat sa dezvolte 602 CP si un cuplu maxim de 814 Nm. Masina reuseste sa atinga 100 de km in doar 3.1 secunde si o viteza maxima de 340 km/h. La capitolul design, modelul impresioneaza printr-un body kit incantator, suspensii reglabile electronic, roti de cursa din aluminiu si esapament din titaniu. La interior, demne de luat in considerare sunt indicatoarele pentru ulei si temperatura si scaunele tip ham. In final, firma germana a marcat intr-un mod cat se poate de expresiv trecerea unui deceniu de la victoria lor de la Le Mans...

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2918 :: 17.86MB