No SSO cookie

Romcar sprijina campania 'Elibereaza Copacii'

voteaza
(0/ 0)
Romcar sprijina campania 'Elibereaza Copacii'
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Romcar, importatorul Ford in Romania, participa la campania 'Elibereaza Copacii'.

 
 

Romcar, importatorul marcii Ford in Romania, isi aduce sprijinul la campania 'Elibereaza Copacii' desfasurata in perioada aprilie - iunie 2009 in municipiul Bucuresti. Campania 'Elibereaza Copacii' demareaza duminica, 12 aprilie, prima zi fiind dedicata Sectorului 1 al Capitalei.

 

Proiectul presupune demontarea reclamelor si amplasamentelor ilegale, pentru a oferi copacilor sansa sa creasca, sa se dezvolte natural, contribuind totodata la conturarea unui aspect mai placut al Bucurestiului. Alaturi de primarul Andrei Chiliman si de europarlamentarul Daciana Sarbu, echipa de voluntari Agent Green si Politia Comunitara vor da startul oficial al campaniei.

 

Scolile din Bucuresti vor sprijini de asemenea proiectul, demontand afisajele ilegale de pe strazile pe care acestea sunt amplasate. Toate materialele demontate vor fi transportate cu ajutorul autovehiculului Ford dedicat campaniei, catre containerele special amenajate pentru colectarea separata a deseurilor.

 

Referitor la implicarea marcii Ford in seria de evenimente 'Elibereaza Copacii', directorul general al Romcar, Gabriel Bondarenco a declarat: 'Problema mediului ramane una esentiala pentru noi, indiferent de contextul economic care de multe ori ne face sa ne abatem gandurile de la astfel de subiecte. Ford sustine actiunile de protejare a mediului inconjurator, atat prin implicarea in proiecte CSR, cat si prin livrarea unor autovehicule cu emisii de noxe si consum de combustibil reduse.'

 

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1983 :: 18.68MB