No SSO cookie

Rolls-Royce Ghost cu ampatament marit, la Shanghai 2011

voteaza
(0/ 0)
Rolls-Royce Ghost cu ampatament marit, la Shanghai 2011
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Intr-o tara civilizata, sau macar intr-una ce are fie si cativa oameni civilizati, locul preferat dintr-un Rolls-Royce nu este cel din spatele volanului, ci cel de pe bancheta din spate. Intr-un Rolls esti condus, nu conduci si, tocmai de aceea, spatiul pentru pasageri nu este niciodata suficient de generos.

 
 
 

Desi versiunea “normala” Rolls-Royce Ghost are deja 5,4 metri in lungime, ea este totusi “prea mica” pentru unii oameni. Nu ne mai surprinde deci faptul ca Rolls-Royce a venit la Shanghai 2011 cu o versiune Extended Wheelbase, ce adauga 17 centimetri la ampatament, crestere ce se traduce practic printr-o dublare a spatiului pentru picioare oferit pasagerilor de pe locurile din spate.

 

Puterea provine din acelasi motor twin-turbo V12 de 6,6 litri, ce livreaza 563 CP si un cuplu de 780 Nm. Acestea ii permit lui Ghost sa accelereze de la zero la 100 km/h in doar 5 secunde. De asemenea, suspensia pneumatica oferita de versiunea Ghost standard a fost pastrata neschimbata.

 

Noul Rolls-Royce Ghost Extended Wheelbase va fi bineinteles construit numai la comanda, iar pentru anul in curs, numarul de exemplare construite va fi limitat, urmand ca productia “de serie” sa inceapa anul viitor.

 

De mentionat ca Salonul Auto de la Shanghai din acest an a fost si gazda unei versiuni speciale Rolls-Royce Ghost China Edition. Construit doar pentru piata chineza, sedanul a primit un interior naucitor, cu tapiterie din piele rosie, ornamente aurite in interior, o statueta Spirit of Ecstasy de asemenea placata cu aur si elemente din otel inoxidabil la exteriorul caroseriei.

 

Cristian Iovitu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1806 :: 22.17MB