No SSO cookie

Rolls-Royce: cel mai personalizat brand

voteaza
(0/ 0)
Rolls-Royce: cel mai personalizat brand
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Mai mult de jumatate din proprietarii de Rolls Royce Ghost isi personalizeaza masinile

 
 

Potrivit datelor furnizate de Rolls-Royce, 56 la suta din clientii companiei care au comandat anul trecut un model Ghost sau Ghost Extended Wheelbase si-au personalizat vehiculul la comanda.

Programul de personalizare a brandului de lux britanic include orice, de la aplicarea unei culori unice pana la caracteristici speciale, cum ar fi seturi de sampanie sau dulapioare de picnic.

Rolls Royce spune ca trecerea la modelele personalizate ale modelului Ghost urmeaza tendinta creata de autovehiculele Phantom, care au avut o crestere foarte mare anul trecut. De fapt, mai mult de opt din 10 modele Phantom vandute in intreaga lume au fost personalizate in 2011.

In unele piete, cum ar fi Orientul Mijlociu, proportia de automobile Phantom personalizate se apropie de 100 la suta, de la 75% in 2005 la 99% anul trecut, facand aproape toate modelele unice.

In Europa, numarul a crescut de la 50% la 89%, in America de Nord de la 40% la 84%, iar in regiunea Asia-Pacific, de la 50% la 79%. In ceea ce priveste Marea Britanie, care este a treia piata de desfacere pentru Rolls Royce, a crescut de la 60% la 88%.

Pentru a satisface cererea tot mai mare de modele personalizate, Rolls-Royce a extins operatiunile la sfarsitul anului 2011, prin dublarea numarului de lucratori la peste 50 de persoane, in timp ce marca are, de asemenea, planuri de a extinde facilitatile de productie in acest an.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.6548 :: 18.69MB