No SSO cookie

Rolls-Royce: cel mai personalizat brand

voteaza
(0/ 0)
Rolls-Royce: cel mai personalizat brand
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Mai mult de jumatate din proprietarii de Rolls Royce Ghost isi personalizeaza masinile

 
 

Potrivit datelor furnizate de Rolls-Royce, 56 la suta din clientii companiei care au comandat anul trecut un model Ghost sau Ghost Extended Wheelbase si-au personalizat vehiculul la comanda.

Programul de personalizare a brandului de lux britanic include orice, de la aplicarea unei culori unice pana la caracteristici speciale, cum ar fi seturi de sampanie sau dulapioare de picnic.

Rolls Royce spune ca trecerea la modelele personalizate ale modelului Ghost urmeaza tendinta creata de autovehiculele Phantom, care au avut o crestere foarte mare anul trecut. De fapt, mai mult de opt din 10 modele Phantom vandute in intreaga lume au fost personalizate in 2011.

In unele piete, cum ar fi Orientul Mijlociu, proportia de automobile Phantom personalizate se apropie de 100 la suta, de la 75% in 2005 la 99% anul trecut, facand aproape toate modelele unice.

In Europa, numarul a crescut de la 50% la 89%, in America de Nord de la 40% la 84%, iar in regiunea Asia-Pacific, de la 50% la 79%. In ceea ce priveste Marea Britanie, care este a treia piata de desfacere pentru Rolls Royce, a crescut de la 60% la 88%.

Pentru a satisface cererea tot mai mare de modele personalizate, Rolls-Royce a extins operatiunile la sfarsitul anului 2011, prin dublarea numarului de lucratori la peste 50 de persoane, in timp ce marca are, de asemenea, planuri de a extinde facilitatile de productie in acest an.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

  • Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Pentru a câștiga o bună parte din vânzările segmentului compact, cei de la Renault au dezvoltat un model complet nou și sofisticat, cu un exterior frumos și un interior high-tech, totul completat de numeroasele sisteme de siguranță

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.7416 :: 17.88MB