Potrivit datelor furnizate de Rolls-Royce, 56 la suta din clientii companiei care au comandat anul trecut un model Ghost sau Ghost Extended Wheelbase si-au personalizat vehiculul la comanda.
Programul de personalizare a brandului de lux britanic include orice, de la aplicarea unei culori unice pana la caracteristici speciale, cum ar fi seturi de sampanie sau dulapioare de picnic.
Rolls Royce spune ca trecerea la modelele personalizate ale modelului Ghost urmeaza tendinta creata de autovehiculele Phantom, care au avut o crestere foarte mare anul trecut. De fapt, mai mult de opt din 10 modele Phantom vandute in intreaga lume au fost personalizate in 2011.
In unele piete, cum ar fi Orientul Mijlociu, proportia de automobile Phantom personalizate se apropie de 100 la suta, de la 75% in 2005 la 99% anul trecut, facand aproape toate modelele unice.
In Europa, numarul a crescut de la 50% la 89%, in America de Nord de la 40% la 84%, iar in regiunea Asia-Pacific, de la 50% la 79%. In ceea ce priveste Marea Britanie, care este a treia piata de desfacere pentru Rolls Royce, a crescut de la 60% la 88%.
Pentru a satisface cererea tot mai mare de modele personalizate, Rolls-Royce a extins operatiunile la sfarsitul anului 2011, prin dublarea numarului de lucratori la peste 50 de persoane, in timp ce marca are, de asemenea, planuri de a extinde facilitatile de productie in acest an.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!