No SSO cookie

RETROMOBIL GRAND PRIX

voteaza
(0/ 0)
RETROMOBIL GRAND PRIX
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Sambata, pe circuitul Amckart, RETROMOBIL CLUB ROMANIA a organizat a II-a editie a RETROMOBIL GRAND PRIX, competitie dedicata vehiculelor istorice.

 
 
1.jpg
La start s-au aliniat 20 de echipaje care au concurat pe automobile sport de odinioara : ROLLS ROYCE 20/25 (1934), FORD CAPRI (1973) , PORSCHE 911 (1982), Morgan +8 (1980), LANCIA FULVIA (1971), ALFA ROMEO GTV (1979), FORD MUSTANG (1968), ALFA ROMEO GT (1969), AUTOBIANCHI ABARTH (1977), FIAT X 1/9 (1976).

Concursul a constat dintr-o proba de indemanare pe circuit si o proba de raliu de regularitate. Clasamentul final a avut urmatoarea configuratie :

1. CRISTIAN/PASTUHOV-VLAD/PASTUHOV (FORD
2.jpg
CAPRI 1973)
2. DAN NICIOVICI - MARIN DUMITRESCU (AUTOBIANCHI ABARTH 1977)
3. CRISTIAN STOIAN-ANDREI BARBU (OPEL REKORD 1968)

Fratii Dumitrescu au realizat cei mai buni timpi ai zilei realizand un nou record al pistei la categoria autoturisme pe o masina ALFA ROMEO GTV (1977) preparata cu sprijinul bunicului, nimeni altul decat celebrul pilot Marin Dumitrescu, astazi ajuns la venerabila varsta de 87 si participant la cursa in ipostaza de copilor al echipajului clasat pe treapta secunda a podiumului.

RETROMOBIL GRAND PRIX a fost un real succes, participantii facand deja planuri pentru urmatorul eveniment din calendarul R.C.R., "Mercedes Day", programat in 16 iunie in capitala.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1999 :: 17.84MB