Evenimentul, ajuns la a IX-a editie, a debutat cu o expozitie la Parcul Carol si o parada care a avut ca punct terminus Parcul Tineretului.
Cateva sute de bucuresteni au asistat la evenimentul la care s-a
inregistrat o participare record, fiind expuse peste 70 de automobile
si motociclete, vehicule istorice fabricate in perioada 1926-1977.
Cu sprijinul Volkswagen Club Bucuresti, care si-a anuntat intentia de a
deveni membru afiliat al R.C.R., in cadrul evenimentului a fost
organizata intalnirea posesorior de broscute. Alte doua sectiuni
expozitionale monomarca au cuprins automobile romanesti, ARO M461 si
Dacia 1100.
Urmatorul eveniment din calendarul R.C.R. , MOTOR NOSTAGIA, este programat in data de 5 Mai.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!