Brazilia este in prezent a treia mare piata de desfacere pentru Renault, dupa Franta si Germania.
In acest an, compania franceza Renault a vandut 133.158 autovehicule de pasageri si 30.672 LCV-uri Renault si Nissan.
CEO Renault, Carlos Ghosn, declara ca impreuna cu pietele din Rusia si India, Brazilia este "una din cele trei piete cu prioritate".
Ghosn a vizitat fabrica Renault din Curitiba si a anuntat planul firmei de a investi 200 milioane de euro si crearea a inca 1.000 locuri de munca in scopul cresterii productiei cu 100.000 de unitati pana in 2013.
"In 2011, Brazilia este posibil sa devina cea de-a doua cea mai mare piata Renault. Brazilia este una dintre pietrele de temelie a strategiei noastre de crestere economica internationala: mai mult de un sfert din cresterea in volum va veni din Brazilia. Daca vrem sa atingem acest obiectiv, atunci trebuie sa crestem capacitatea de productie si am ales fabrica Curitiba pentru a realiza acest lucru", a spus Ghosn.
Complexul Ayrton Senna Curitiba, care produce autoturisme, LCV-uri si motoare, produce in prezent mai mult de 280.000 de vehicule anual, pentru pietele locale si alte piete din America de Sud.
Modelele care sunt fabricate in Curitiba includ Sandero, cu al sau best-seller Sandero Stepway, Logan si Megane Grand Tour II. Din 7 octombrie, SUV-ul Duster va fi adaugat la linia de productie braziliana Renault.
In ciuda unei cresteri cu 20,3% din ianuarie pana la sfarsitul lunii august, Renault Brazilia este al cincilea constructor dupa Fiat, VW, GM si Ford, dar doreste sa ajunga la cota de piata de 8 % pana in 2016, fata de 5% in prezent.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!