Nivelul de pret pare acceptabil, dar nu trebuie uitat ca la acesti bani este oferit modelul de baza cu doar 5 CP si o viteza maxima de 45 km/h. In plus, bateria nu este inclusa, iar chiria lunara pentru ea este de 45 de euro.
Este insa disponibil si un model mai scump, al carui pret porneste de la 7.690 euro (plus o chirie lunara pentru baterie de 49 euro) si care ofera o putere de 17 CP si o viteza maxima de 80 km/h.
Indiferent de varianta de putere aleasa, aceasta este furnizata de o baterie lithiu-ion ce ofera o autonomie de maximum 100 km la o singura incarcare. Atunci cand aceasta se consuma, ea poate fi reincarcata complet in circa 3.5 ore.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de raulik_07 17 May 2011 12:49
Pffff....la prima vedere suna interesant..... Dar la a 2-a-mai atenta- nu prea.....Te gandesti ca la 7.000 € iti cumperi un Smart daca tot vrei masina mica (are consumul destul de mic-economie), ai 2 locuri, autonomie-cat vrei(sau cat iti permite rezervorul-buzunarul) si nu trebuie sa platesti 45$ pe luna pt baterie.....daca vrei sa iti iei o masina de genul asta...inseamna ca o iei sa faci traseul pana la birou si sa te invarti prin oras....cu banii de chirie pt bateri iti faci un plin de benzina, si eu zic ca te descurci destul de mult cat sa faci drumuri scurte o luna de zile(poate o sa ai nevoie de 2 plinuri :P)
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!