No SSO cookie

Renault Safrane - Raspunzand chemarii Orientului Mijlociu...

voteaza
(0/ 0)
Renault Safrane - Raspunzand chemarii Orientului Mijlociu...
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cerinta de modele luxoase pentru Orientul Mijlociu este in crestere, iar unde cerinta exista, si oferta va urma indata...

 
 
Piata si cererea de modele luxoase pentru regiunile Orientului Mijlociu au crescut in asemenea masura in ultima perioada incat unii producatori auto au ajuns la a crea si introduce modele special concepute pentru aceste zone. In randul acestor producatori se numara nume prestigioase precum Rolls Royce, care au abordat calea vehiculelor extravagante la comanda, precum modelul Poeny bazat pe celebrul Phantom. Cu toate acestea, nu doar firme selecte, precum Rolls Royce, se alatura cursei de a cuceri Orientul Mijlociu, ci si companii de larg consum, precum Renault, s-au decis sa isi incerce norocul. Astfel, a luat nastere modelul Renault Safrane, un vehicul care, desi nu are aerul aparte al unui Rolls, va putea suplini cererea de vehicule de lux la un pret semnificativ mai mic, si o perioada de asteptare de asemenea mai mica. Daca infatisarile sale vi se par cunoscute, aceasta se datoreaza faptului ca modelul are la baza aceeasi platforma ca si precedenta serie Maxima de la Nissan. In final, se pare ca schimbarea unui continent este ocazia perfecta pentru a reinventa roata, sau in acest caz, a reintroduce un model!

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3182 :: 22.19MB