No SSO cookie

Renault Megane Sport R26.R - De pe pista pe sosea

voteaza
(0/ 0)
Renault Megane Sport R26.R - De pe pista pe sosea
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Megane R26.R a fost dezvelit in Londra, la British International Motor Show si va ajunge in magazine in Octombrie intr-un numar limitat la doar 450 exemplare.

 
 
Derivat din Mégane Renaultsport 230 F1 Team R26, modelul de serie va folosi acelasi motor, cutie de viteze si diferential dar va beneficia si de o reducere a greutatii de 123kg. Aceasta reducere a greutatii a facut din masina cel mai rapid vehicul de serie cu tractiune frontala inregistrat la Nurburgring cu doar 8min si 17s. Renault a facut din R26.R o masina care se face remarcata de la prima privire. Capota din fibra de carbon si jantele de 18inch din aliaj rosu, combinate cu un spoiler spate, logo R26.R si policarbonat fumuriu la geamurile din fata si spate ies cu siguranta in evidenta. Masina va fi disponibila in 7 culori, trei dintre ele complet noi pentru Megane, Racing Blue, Lunar Grey si Pearlescent White. Interiorul e la fel de radical ca si exteriorul. Scaunele scoica de curse sunt Sabelt, la fel ca si harnasamentul in 6 puncte care e folosit pentru prima data la o masina de serie. Centura diagonala poate fi achizitionata si ea ca si accesoriu. Cum era de asteptat scaunele spate lipsesc. Doua lucruri care vor face cu siguranta deliciul cumparatorilor sunt volanul si schimbatorul de viteze imbracate in piele. Cum spuneam si mai sus, motorul si cutia cu viteze sunt identice cu cele ale modelului de circuit. Motorul dezvolta 230CP si 310Nm. 90% din tractiune e disponibila intre 2000 si 6000rpm iar acceleratia de la 0 la 100km/h se face in 6sec. La volanul acestei masini soferii se vor simti cu siguranta in pielea pilotilor de curse dar atata timp cat pe sosele exista si treceri de pietoni si semafoare prudenta e cu atat mai mult necesara.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5083 :: 18.68MB