No SSO cookie

Renault Megane 3 RS va avea 250 CP

voteaza
(0/ 0)
Renault Megane 3 RS va avea 250 CP
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Surpriza producatorului francez va veni insa prin faptul ca va lansa si o a doua versiune RS care va dispune de 275 CP si care probabil se va numi RS.R.

 
 

Renault pregateste doua versiuni sportive ale compactei sale. Acest lucru este confirmat de inscriptiile facute de producatorul francez pe capacul de plastic al motorului TCe180 care echipeaza noul Megane III

 

Unul dintre proprietarii de Renault Megane III echipat cu acest propulsor din gama TCe a fotografiat si a postat pe Internet imagini cu gravura aplicata componentei din plastic care acopera motorul. Pe partea de jos a capacului se poate regasi o lista cu modelele unde probabil va fi folosit acest capac. Dupa Renault TCe180 se poate observa nu unul, ci doua modele distincte Renault Sport. Este vorba de doua versiuni pregatite in atelierele diviziei Renault Sport care vor fi echipate cu motorizarile TCe250 si TCe275. 

 

Se cunoaste faptul ca indicele care urmeaza TCe reprezinta puterea motorului exprimata in cai putere. Asadar, putem spune ca cele doua versiuni noi din gama RS descoperite sub capac vor avea 250, respectiv 275 CP, si vor echipa modelele Megane 3 RS, respectiv Megane 3 RS.R. Lupta in clasa hot-hatch-urilor se pare ca va fi castigata pana la urma de Ford cu noul Focus RS, fiind singurul care depaseste pragul de 300 CP.

 

Catalin Dinu 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3052 :: 22.19MB