No SSO cookie

Renault Megane - Acum pe sosea

voteaza
(0/ 0)
Renault Megane - Acum pe sosea
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Dupa ce am prezentat pozele initiale ale noului Renault Megane va punem acum la dispozitie imagini cu el pe sosea

 
 
Hatchback-ul in 5 usi va fi disponibil in noiembrie, la un pret de aproximativ 19000 euro. La fel ca si fratele sau mai mare, Laguna, Megane-ul a fost "improspatat" cu un design nou, o calitate mai buna a constructiei si fiabilitate sporita. In ceea ce priveste designul exterior nu putem sa ne abtinem sa recunoastem meritele designerilor francezi care au readus o masina veche de 6 ani in epoca contemporana si chiar au depasit standardele caci orice privitor poate observa ca liniile masinii, pe langa faptul ca arata foarte bine, au un aspect futurist. Propulsia masinii va fi asigurata de o gama de noi motoare diesel, putin poluante, si motoare pe benzina de capacitate cilindrica mica. Standardele de siguranta vor fi la inaltime, la fel ca si echipamentele electronice, printre care se numara frana de mana electrica, DVD cu hard-disc, echipare Bluetooth, pornire fara cheie si inteligent cruise control. 5 variante vor urma hatchback-ului incluzand o sportiva in 3 usi, un estate, o decapotabila si doua modele Scenic MPV. Cum competitia e acerba in aceasta clasa, Renault a investit 2 mil euro in proiectarea masinii asa ca ne putem astepta ca noul Megane sa reprezinte un concurent foarte serios pentru VW Golf si Ford Focus.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2362 :: 22.19MB