No SSO cookie

Renault lanseaza in Romania cel mai puternic motor diesel de 1.6 litri din lume - noul Energy dCi 130 CP

voteaza
(0/ 0)
Renault lanseaza in Romania cel mai puternic motor diesel de 1.6 litri din lume - noul Energy dCi 130 CP
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Motorul Energy dCi 130 CP este disponibil, incepand cu 1 martie, pentru modelul Grand Scenic Collection 2012. Motorul va echipa in perioada urmatoare si celelalte modele din familia Megane.

 
 

GRAND SCENIC ENERGY DCI 130, CEL MAI BUN RAPORT PUTERE / CONSUM DIN SEGMENT

Motorul Renault Energy inseamna:
O performanta mecanica bazata pe excelenta tehnologica a Renault in F1. Cu motorul Energy, Renault aduce la dispozitia clientilor experienta dobandita in competitie. Cei 34 de ani de experienta in F1 si cele 9 titluri de Campion Mondial ale constructorilor permit ca o serie de tehnologii inedite pentru acest nivel de gama sa devina accesibile.
Tehnologii inovatoare : o motorizare bazata pe un downsizing de noua generatie – cu sistem Stop & Start si recuperarea energiei in faza de franare – si un continut tehnologic inedit la acest nivel de cilindree. Pentru a asigura multiplele reporniri ale motorului, demarorul a fost ranforsat, la fel ca si sistemul de injectie (pompa si injectoare de inalta presiune). Toata baza motorului a fost dimensionata pentru 410 000 cicluri de demaraj (la 300 000 km), adica de aproape 7 ori mai mult decat in cazul unui motor clasic.

O filozofie comuna : reducerea drastica a consumului de carburant, a emisiilor de CO2 si a costului de
utilizare oferind placere de a conduce si exigenta a calitatii la toate nivelurile.
Motorul Energy dCi 130 CP care echipeaza Grand Scenic Collection 2012, consuma mai putin cu 20% fata de predecesorul sau, 1.9 dCi 130 CP, 4.4 l/100 km, pe care il inlocuieste, reusind sa se pozitioneze ca si cel mai economic model din clasa sa la acelasi nivel de putere. De asemenea, costurile de utilizare sunt cu 30% mai mici fata de Grand Scenic 1,9 dCi 130 CP.
Gratie acestei motorizari, care emite 114 g CO2/km, Grand Scenic contribuie cu succes la atingerea obiectivului Renault de a deveni lider in Europa in materie de emisii de CO2.

TEHNOLOGII INOVATOARE ACCESIBILE
Grand Scenic este unul dintre primele modele Renault care beneficiaza de dispozitivul Visio System® (in standard pentru versiunea Privilège), care ajuta la mentinerea atentiei soferului si la ameliorarea vizibilitatii pe timp de noapte, datorita celor doua functii cheie: un sistem de avertizare „Lane Departure” (o camera detecteaza daca soferul se abate de la directia de drum si declanseaza un semnal sonor) si o functie automata a farurilor (aceeasi camera detecteaza luminile farurilor vehiculelor din apropiere si / sau intensitatea iluminatului stradal si comuta automat de la faza scurta a fasciculului principal si vice-versa).
Hill Start Assist, frana de parcare automata, tempomat-limitator de viteza si sistemul audio cu bluetooth si USB sunt standard pe toata gama Grand Scenic. Hill Start Assist impiedica vehiculul sa ruleze inapoi, atunci cand urca o panta. Indicatorul „highway mode”: un simplu impuls pe maneta semnalizatorului declanseaza o serie de trei semnale luminoase pentru a avertiza schimbarea benzii.
Grand Scenic Collection 2012 va beneficia de echipamente care contribuie cu succes la confortul soferului si al pasagerilor: sistemul audio Bose® si sistemul de navigatie built-in Carminat TomTom® accesibil ( la doar 590 € inclusiv TVA).

NOI ELEMENTE DE DESIGN
Partea frontala a modelului Grand Scenic Collection 2012 a fost retusata, pentru un plus de dinamism. Silueta ferma si liniile fluide sunt evidentiate prin integrarea unei serii de elemente noi: luminile de zi cu LED, insertiile cromate/ negru stralucitor, noua gama de jante de aluminiu.
La exterior sunt disponibile doua nuante noi de caroserie: Bleu Majorelle si Rosu Grenat.
Grand Scenic Collection 2012 este in continuare disponibil in 2 configuratii: cu 5 si 7 locuri.
Pretul de lista pentru Grand Scenic (5 locuri) Expression 1.4 TCe 130 CP este de 18.600 € (inclusiv TVA).

F1 SI MOTORIZaRILE DE SERIE, UN SINGUR SCOP: AMELIORAREA RANDAMENTULUI MECANIC GLOBAL
Fie ca lucreaza la vehicule de serie sau la monoposturile de Formula 1, specialistii Renault in motoare urmeaza un triplu obiectiv comun : conceperea unor motoare performante, fiabile si economice. Prin urmare exista numeroase punti intre disciplina regina a sportului auto si vehiculele de serie :
Sunt organizate schimburi de resurse: datorita transferurilor de colaboratori de la Renault Sport F1 spre ingineria mecanica Renault, gama Energy beneficiaza de experienta dobandita de Renault in F1.
Renault beneficiaza de experienta Renault Sport F1 in urmatoarele domenii :
- cunoasterea arhitecturii motoarelor compacte
- experienta in domeniul termicii motoarelor si a racirii
- reducerea frecarilor
- utilizarea in comun a instrumentelor de calcul si masura (90 % din programe sunt comune)
- utilizarea in comun a metodologiei programelor cu planning-uri de dezvoltare mai scurte

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Exercițiul de echilibru între o rulare confortabilă dar totuși sigură și controlabilă a fost realizat într-un mod desăvârșit în Clasa E, comportamentul său fiind unul închegat, ce transmite șoferului un feedback foarte bun în ceea ce privește rularea.

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3377 :: 17.87MB